Semuanya Hilang Dalam Sekelip Mata..... :)

Sunday, September 11, 2011
fuhhhhh...macam2 ujian datang..hajat nak transfer gambar2 dalam hanset terus jadi tragedi..kehilangan semua kata2 inspirasi dari dia..mengapa semua ini terjadi..semuanya hilang dalam sekelip mata..semua ingat sms serta no2 dalam tue tak penting....semua dah hilang..buruk handphone tue sebenarnya sangat berharga isi2 yang ada dalam tue..nak nangis pun ada...tapi nak buat macam mana dah ketentuan tragedi nak terjadi....pasnie agak susah nak minta sumber inspirasi berkata-kata lagi sebab no Phn dia hilang dah...warghhhhhhhh sepantas kilat hilang semuanya....

bila nak joging mesti tengk gambar dia dalam HP..tapi sekarang tak ada apa2 nak tengok dah..sabar dan terus tabahkan hati pas satu-satu masalah datang.rasa nak terjun dari bangunan tinggi dan lepak dalam air yang sejuk selamanya.walaupun ayatnya ringkas tapi pengertian ayat sangat tinggi sebab..."biarlah rahsia".tuhan berikan saya sesuatu ujian untuk saya berfikir dan saya akan terus berusaha mencapai apa yang saya impikan....biarpun sakit saya akan teruskan berjalan sebab saya dah separuh dari jalan..

esok nak hantar hanset buruk ke kedai..kalau ada rezeki semua sms inspirasi selamat kalau tak biarlah dah taksir saya begini..saya akan teruskan langkah berusaha mencapai sesuatu yang terbaik demi masa depan saya... :)