Loceng yang membuat malaikat terpegun melihatnya..!!

Tuesday, September 20, 2011



Loceng apakah yang membuatkan malaikat terpegun mendengarnya??? nampak banyak ada bau sensitivity dalam penulisan kali ini tapi sebenarnya banyak maksud tersirat di sebalik.inilah hasil keindahan setiap karya williwm shakespear yang ramai tak tahu di mana keistimewaan setiap ayat..ada menjadi setiap pelaku atau pelakon mengetahuai maksud karya dan ayat untuk memastikan lakonan berkualiti dan pasti dengan apa yang kita lakukan.

setiap olahan ayat yang kita cipta sebenarnya mampu memberikan inilah hasil terindah atau karya teragung hamlet untuk mencipta karya sehingga di guna pakai sehingga hari ini.semuanya saya belajar dari cikgu saya.tapi masih banyak lagi untuk saya belajar tentang penghayatan dan kedalaman dalam lakonan.

apapun doakan yang terbaik untuk saya dalam melakonkan WATAK "MOK" untuk project filem INDE..NEGATIVE 1..mok adalah watak seorang yang berbadan besar serius,kelemahan perempuan cantik,kerja sendiri,tak mudah mengalah dalam apa jua pertandingan.ermmmmmmm inilah dia job seterusnya sebelum beraksi ke suatu projek lain..doakan yang terbaik saya hanya mahu berkarya untuk diri saya bukan semata-mata mengejar populariti..

anda semua cari jawapan di sebalik ayat Loceng apakah yang membuatkan malaikat terpegun mendengarnya??? selamat mencuba ... :)