JAZZEL DAN RAYA..semua rasa ada :)

Saturday, September 3, 2011
hehehehe macam perasaan dapat rasa hari raya nie tahun 2011.Ada sedih ada rasa terluka dan rasa macam2 la.Apa2 pun bersyukur pada tuhan sebab berikan kesempatan saya untuk beraya bersama keluarga.paling mencabar mengawal diri makan macam2.walaupun tak di nafikan ada juga terbabas.tapi masih lagi dalam kawalan.insyallah isnin nie akan start balik training nak buang lemak2 badan yang datang masa raya nie.matlamat tue masih jauh saya masih perlu berusaha.harap2 isnin nie saya punya energy dan fitness tak out...teruskan berusaha jazli.... :)

walaupun raya tahun nie sambutan sederhana tapi saya tetap happy dan gembira sebab semua keluarga saya bahagia.walaupun ada beberapa musibah menimpa makcik saya dan ahli keluarga mereka.harap2 diorg dapat bersabar dan menempuh dengan penuh ketenangan.hidup ini memang punyai pelbagai warna kupayaan kita mencorak setiap warnanya adalah bergantung pada tahap pemahaman kita tentang warna kehidupan.teruskan berjalan insyallah setiap dugaan mesti akan ada hikmahnya :)


oleh kerana bosan pada malam sebelum raya..hehehehe inilah dia aktivity mak saya,cousin dan mak saudara.buat kuih macam bentuk siput..katanya kuih siput.sedap gak lepak depan TV mengunyah jek kerja saya.memang best dan paling dahsyat mesti naik berat badan.macam gelagat dapat di lihat pas seorang tunjuk bakat mengulung kuih siput.Project ini untuk tepung 3kg jek..ehehehehe

hehehehe raya tahun nie berbeza dari yang lain balik kampung mana2 org kampung yang tahu saya berlakon supermak semua tanya "JELI KO KE YANG BERLAKON TV3 hari tue....baguslah permulaan yang baik teruskan usaha"...ehehehehe malu plak baru jadi pelakon pembantu jek.kalau ada rezeki insyallah takkan ke mana pun..sabar jek..apa2 pun belakon adalah hobi yang saya suka..ehehehe bukan kerjaya utama saya.terim kasih juga kawan2 yang sms dan call saya di kampung sorry line tak clear tue yang tak angkat phone tue.. :)

saya sedih sehingga menitis air mata bila melawat dan tahlil kubur kedua atuk dan nenek saya yang telah meninggal dunia.banyak kenagan yang tak dapat di lupakan tapi inilah reality kehidupan..apa2 pun saya doakan kedua roh mereka di tempatkan antara golongan orang2 yang beriman.terima kasih Ya ALLAH keran memberikan saya peluang beraya dengan keluarga saya yang tercinta....


pasnie saya nak tunggu beraya dengan kawan2 plak.saya kan tulis lagi dalam blog saya sebab blog nie dah macam diari saya...eehehhehehee