Jazli Shooting Negative 1 .

Wednesday, September 28, 2011

asalamualaikum/salam sejahtera terima kasih pada mereka yang membaca blog saya..mungkin blog ini menjadi saksi saya menulis setiap perjalanan hidup saya dalam kehiduapan dan kerjaya lakonan yang tak pernah jadi impian saya dari kecil..saya sebenarnya minat untuk menjadi seoarang ahli perniagaan tapi kalau ini adalah jalan rezeki saya serta antara platform untuk saya explore diri saya..saya akan cuba lakukan yang terbaik...saya masih baru banyak lagi saya kena belajar dan saya terima sebarang kritikan untuk saya belajar perbaiki lagi di mana kelemahan...biarpun ia bukan sesuatu perkerjaan atau kerjaya yang mudah saya berasa semakin minat dengan lakonan...ibarat kita main suatu permainan yang dengan penuh strategi...semakin kita mendalami semakin seronok..

heheheh ini adalah pengarah yang bertangung jawab mengarahkan NEGATIVE 1.sangat seronok berkerja dengan mereka semua banyak ilmu dapat di kumpul dan di jadikan rujukan untuk masa hadapan.semua crew2 nagative 1 sporting dan bagi saya terbaik.Biarpun baru bebrapa hari kerja di set kami dah macam satu keluarga.banyak lagi saya perlu belajar dalam bidan lakonan ini terima kasih pada mereka2 yang sudi menunjuk ajar...anda semua memang terbaik...

cameraman abang JIMIE AHMAD dan crewnya..memang sporting dan terbaik.suka tengok diorang buat kerja rajin dan terbaik bagi saya.seronok berkerja dengan diorang sambil tue boleh belajar dan memerhati berkaitan teknikal..tak semestinya kita hebat berlakon tak perlu tahu bab2 berkaitan teknikal.sesungguhnya dalam produksi bahagian teknikal adalah paling penting.kita sebagai pelakon haris hormati dan berkerja sebaik mungkin bukan semata-mata datang menunjuk DIVA dan dia lah yang power dalam lakonan..saya bukan jenis macam tue..bagi saya dan saya telah di ajar oleh barisan pengajar saya dalam set shooting kita kena hormati antara satu sama lain..tak tahu bertanya dan yang paling penting hormati siapa pengarah kita... :)

saya seronok berkerja dengan AUF RAZAK (MALIK) dalam dia adalah pelakon utama dalam filemjalan pintas arahan namron.Saya berkerja dengan anak teater.dunia industri ini kecil sahaja.anak murid berkerja dengan anak murid...inilah dia ilmu tak sia-sia kalau di curahkan atau di gunakan sebaiknya..apa2 pun terima kasih pada kedua-dua cikgu yang telah mengajar.Bukan senang nak berlakon kalau berlakon semata-mata nak mengejar populariti tak perlu susahkan tenaga dan badan.sebab akan menyusahkan orang lain dalam team produksi..


tak sabar rasanya nak tengok siapnya negative satu.macam best dan seronok jek...anyway ini adalah sesuatu pengalaman terbaik..terima kasih pada abang lando dan crew2 dan tuan pengarah yang sudi berikan tunjuk ajar untuk acting.saya baru belajar dan banyak lagi saya nak belajar andaikata ada silap dan salah harap di maafkan...mungkin esok adalah hari terakhir saya di set shooting MOVIE INDE NEGATIVE satu...ehehehhe sama2 kita nantikan NEGATIVE 1.