MERAH bakal gegar sri PENTAS TV3 VOKAL BUKAN RUPA

Saturday, September 17, 2011
apa Itu merah?siapa yang merah?merahhhhhhhhhhhhh oh merah kenapa merah yang di pilih...sebab merah adalah suatu lambang bunga yang penuh durinya..mungkin merah juga adalah lagu membalas dendam kekecewaan audition mentor 3 Tv3 adibah nor...dan mentor 5 tv3 sekadar lepas dengan penasihat vokal ajai....perghhhhh dulu malu2 kucing nervous ada tapi sekarang no nervous2..ini adalah hasil lagu cikgu yang pernah mengajar saya...http://www.youtube.com/watch?v=qH0KuaYV9t4


mungkin ini agak mustahil tapi saya berusaha untuk menarik 2 perhatian juri yang agak terbaik juga dalam mengkritik....woooooooo saya bukan nak dia terima saya boleh nyanyi tapi saya nak dengar kritikan dari diorg...ini sekadar ujian confident level...orang lain sibuk belajar class monolog saya monolog dengan lagu...ada ke tak nie?boleh tanya pakcik googel..




antara orang2 yang bakal kritik saya....kena tabahkan hati...



anyway ini mungkin akan jadi rezeki saya seterusnya atau sebagai latihan saya memantapkan ilmu2 yang saya pelajari....mudahan segala usaha ini akan mendatangkan hasil yang terbaik :)