SAYA DAH MENYAMPAH... :)

Wednesday, September 7, 2011
Entry kali nie saya nak tulis sepuasnya dan agak keras...biarkan mereka rendahkan saya..saya bukan target nak jadi pelakon terbaik pun.saya tak mintak pun..anyway sekarang saya nak kasitahu saya suka berlakon sebab nak explore diri saya...saya dah dgr nama saya di sebut2 sakit gak telinga sebab semua orang dengar..kurang enak...tunggu sekarang saya di bawah saya di sendakan...heheehehehe sikit masa lagi tunggu..saya nak laksanakan benda2 penting dulu..tak kisah dia seseorng yang saya banggakan dulu.....tapi ini cabaran bagi saya "terbakar tahap gaban,org lain di sanjung2"....lama dah perhatikan....saya tak perlu mention nama siapa tue...faham2 sudah..ini blog peribadi saya....saya tak burukan sesiapa...jangan duduk merenget terasa sana sini...SAYA TAK AKAN MENTION NAMA sesiapa....

wooooooo saya beraksi baru2 nie bukan jual nama sesiapa saya bawa sekeping sijil...saya di casting dengan step by step dan di pilih producer..bukan nak belagak but usaha saya sendiri...ala siapa follow saya mesti diorg tahu...dalam hidup saya tak pernah berlakon, supermak aksi pertama saya....extra pun saya tak buat....tahu2 pelakon pembantu...dekat skop production pun saya tak tunjuk atau mention nama sesiapa cuma...saya di casting dan saya di panggil masuk ke bilik executive producer..kalau ada rezeki tak ke mana pun.... :)


sama jek saya LIVE tv3 MHI....saya bukan sesiapa Menteri,YB atau apa2 jek...tahu2 dapat call sebagai jemputan guest...saya tiada nama..saya tak popular tapi saya percaya apa2 yang kita buat kena ada keyakinan dan ikhlas bukan harapkan balasan...mungkin sekarang pelakon pembantu..kita tak tahu selepas nie...dengar khabar2 saya mungkin akan bergandingan dengan watak utama..saya tak nak cerita tak penting benda2 tue...saya nak berusaha capai impian saya dari kecil....berlakon nie bonus jek...

okeyyyyyyyy...biarkan saya laksanakan MISI saya..s..TUnggu saya akan muncul semula DI tv3..saya akan beraksi lebih dari "SUPERMAK"...oktober nie saya akan ke sri pentas...tak perlu kasitahu untuk apa...ada kaitan dengan masa depan saya..saya percaya kalau ALLAH setuju rezeki saya ada....sebelum terjebak bidang lakonan saya ada cita2 saya sendiri...NAMEWEE yang lawan kerajaan pun dah ada nama....apa teras pun ikut kemahuan diri sendiri...saya tak taksub nak popular...populariti akan datang kemudian...pelakon bukan cita2 tapi suatu platform baru untuk saya belajar presentation atau jalan ke cita2 saya..


tungguuuu saya akan beraksi di pentas teater...bukan kecik2 punya project ada perancangan..tak perlu nak heboh cukup tulis dekat blog..saya percaya sekarang waktu saya susah..waktu saya di bawah..apa2 pun saya terima kasih pada pihak2 yang bantu saya dan sudi berikan sokongan pada saya dan kawan2 yang tak putus menyokong saya..saya tak nak cakap lebih2 saya percaya kalau ALLAH setuju...pasti semuanya akan berjalan seperti di rancang....


oh yer....gelakkan dan sendakan saya terloncat sana sini bulan puasa kan.saya ada MISI bukan saje2 buat video nak mintak simpati...saya sebelum join berlakon saya belajar dengan sifu2 yang di rahsiakan nama.semua kawan2 gelakkan saya dekat majlis berbuka puasa....jangan terkejut kalau ada BUKU NOVEL tertulis nama saya dan mungkin FILEM.....tunggu semuanya dalam perancangan....banyak lagi saya nak buat.....saya akan berkerjasama dengan beberapa Pihak....silap2 tour satu malaysia...tak per2 saya bukan hebat pun...PUNB nak berikan saya RM50k ke 1 juta peruntukan pun saya taknak ambik dulu..buat apa saya bukan hebat pun...punca dari presentaion dan idea saya jek...saya org pertama di intiview..bukan executive biasa intiview saya.. saya di panggil oleh ketua besar duduk dan di intiview..saya nak belajar dari susah..dari kesusahan kita dapat mengenali ramai orang2 hebat...kita belajar dan bertanya...

malas nak tulis banyak lagi....semua yang saya tulis mungkin akan menjadi sebahagian dari isi novel yang akan saya terbitkan..bukan sekarang masih mengumpul dan mengingat sesuatu yang berharga sepanjang hidup saya....nak gelak di persilakan...saya tak ada hal punya :)

itu baru sebahagian kecik punya hal.....kalau sesiapa agak2 rasa mampu nak buat...gi joging sejauh 5KM sehari dengan berat badan 130kg..bermula dari berat 173kg.pergi dan cuba buat selama beberapa bulan..mampu atau tak...tambah sikit lagi 3km...saya akan terus bersabar....saya menulis nie bukan untuk memburukan sesiapa...tapi saya kan suka tulis blog...apa salah saya ini blog saya..bukan niat nak belagak tapi saya ada MISI dan matlamat...

terima kasih kerana sudi baca luahan saya..ehehehe jangan pikir negative berfikirlah secara positif terima kasih kerana menyokong saya :)