CIK "W" inspirasi saya... :)

Wednesday, September 21, 2011


hehehehe terima kasih pada cik W kerana sudi layan kerenah budak gemuk pelik dan pelbagai ragam nie..wooooo jangan salah sangka dia bukan kekasih hati saya...hatinya sudah di miliki oleh orang lain.saya tak layak untuk dapatkan hati dia yang baik itu...saya doakan mudahan kebahagian sentiasa milik orang sebaik dia...Kenapa dia jadi inspirasi?...kenapa tak orang lain? mungkin ini adalah takdir tuhan temukan seseorang...mungkin kerana saya suka tengok dia...mungkin dia nie unik..apa2 pun biarlah ini jadi rahsia saya...

Yang penting bagi saya kekuatan saya adalah dia...Dia hanya sebahagian antara kekuatan sokongan, yang paling penting doa pada pencipta...sebab atau penyebab pencipta temukan saya dengan W ada hikmah2 yang tersirat..Bukan mengejar suatu cinta tapi menhargai sesuatu yang paling bermakna di mata hati saya.bab cinta nie saya bukan give up tapi saya dah belajar banyak...kecewa pun dah lebih sebab saya dah rasakan suatu kekecewaan dan makna sebenar cinta....

sebab itulah saya mampu dan teruskan berusaha....it's okey cukup bagi saya cik W berikan saya semangat.saya tak tahu kenapa dia ini adalah kerja tuhan..hehehehe saya tak nak buktikan apa2 tapi saya akan cuba sayang diri saya,sayang pencipta sebelum saya sayang orang yang bakal di jodohkan dengan saya...anyway saya ucapkan terima kasih CIK "W" sebab dia banyak membantu menaikkan semangat dan motivasi saya.


andaikata suatu hari nanti jodoh saya dengan dia...itu semua belum masanya saya fikirkan...semua tue saya serahkan pada pencipta saya...masih banyak ujian atau liku saya kena tempuhi..saya tak mengharapkan sesuatu tapi saya hargai cik W ....


DOAKAN YANG TERBAIK UNTUK SAYA...PADA CIK "W" maafkan saya kerana saya selalu penuhkan inbox awak...ehehehehehe :)