kenapa saya nak KUrus?

Monday, September 12, 2011
hurmmmm teringat saya suatu kisah2 silam yang membakar semangat saya....inilah wajah yang awak hina2 dulu.saya tahu awak layak untuk orang hendsome jek kan...saya belajar banyak...sekarang orang yang tak hendsome nie akan jadi luar dari apa yang awak anggap dulu...saya di bawah biarkan saya terima semua penghinaan insan yang bernama manusia..saya tak makan apa2 hati pun...selepas saya menangis di mainkan oleh awak saya sedar dan cuba perbaiki diri saya,,,saya bngun ibarat pisau belati yang mencucuk hati saya yang terluka..awak mungkin bahagia insan yang awak pilih....

inilah manusia gemuk yang awak main2 kan hati dan perasaannya..fuh teringat zaman2 dulu saya semakin belajar..dulu saya seorang pemalu saya suka rasa rendah diri.saya diam jek bila di buli..saya ikutkan jek hati orang yang saya sayang..sekarang saya semakin belajar dan saya harap tuhan bakal berika suatu kejayaan di hadapan saya selepas apa yang saya laluai..saya pernah menangis bagaimana di kutuk kaw2 oleh bos besar yang intiview saya...saya pernah di ejek gemuk2...saya pernah di mainkan2 oleh kawan di buli di ejek pelbagai kata yang menyakitkan hati...sampai sekarang trauma masih tak hilang....tapi saya akan pastikan semua itu akan menjadi suatu mimpi yang lama mati..

muhammad jazli yang dulu dah lama mati..kepada perempuan yang pernah hina saya dan perasaan diri tue lawa...saya tak pendang pada kecantikan anda semua sekarang..pada majikan2 yang pernah hina saya dulu saya tak hairan pangkat dan hinaan bos2 besar semua...tak per saya miskin sekarang tapi saya tahu apa yang saya laluai bukan semudah anda...saya dah rasa bagaimana dan lebih teruk dari anda...

tunggu transformation saya tgh buat sabar dengan setiap dugaan satu persatu....tunggu...


saya sedang berusaha untuk buktikan pada diri sendiri n then pada keluarga..dan yang peling penting saya nak buktikan pada setiap yang nak berubah tiada yang mustahil....janji yakin pada diri sendiri..