Ada Saya Kisah..Cakap la apa2 pun :)

Friday, September 9, 2011
hehehehe......dapat rasakan ada seseorang sedang memerhatikan dan menyampaikan sesuatu berkaitan tettttttttttttttt "di rahsiakan"..biar lantak dia la nak merengek sana sini.mulutnya mampu berkata-kata saya tak leh halang....sekali saya dah marah dan benci saya takkan suka..saya tak effect apa2 pun..sebab saya percaya kalau tuhan dah tentukan kejayaan itu milik saya tak perlu nak kecoh2....bukan saya yang kena marah orang lain yang kena marah..saya duduk rumah gi training dan lepak bersama keluarga.....buat apa nak ke hulu hilir kalau duit dekat poket ada seringgit baik duduk rumah...nak dapat populariti banyak cara tak mau susahkan badan...

haaaaaaaaaa nak jadi pelakon hebat?...perlu ke kita bangga dengan ilmu yang kita dapat..perlu kita hebohkan saentero dunia kita nie power...saya tak banyak ilmu pun ramai dah panas hati..eheheh maksudnya heeeeee pikirlah sendiri..saya akan berusaha lagi biarlah orang nak berkata-kata mengenai saya..janji kawan2 saya tahu apa saya lakukan..ibubapa saya paling penting.betul juga kata orang hebat2...tinggi mana ilmu seseorang lama2 akan nampak kelemahannya..eiiiii betul ke....layan jek la....

saya anak orang susah bukan anak orang senang...saya kena bijak adptasi setiap kelebihan serta kelemahan saya supaya saya tidak buat sesuatu yang sia2..heee lagi nak membantu orang yang tak membantu kita...dah beri ilmu tue ikhlas ke tak ikhlas nak berkata-kata dan mengungkit kembali..sendiri nilai dan sendiri ingat mengingati..pencipta lirik memeng pandai mencipta ayat2 lirik yang hebat tapi belum pasti dia cukup arif mengalun muzik untuk lirik tersebut..


heheheheh saya sedang melihat wayang yang sangat hebat...saya sedang melihat suatu permainan yang tak mampu di lihat secara mata kasar...silap manusia terlalu mengejar populariti..tak percaya dengan takdir,rezeki dan qada qadar...biarkan mereka2 bermain dengan permainan mereka sendiri..dalam hati saya ada MISI....saya takkan berkata-kata tapi karya saya mampu membuat si pesalah berasa semakin panas....biarkan saya tak sabar2 melihat episod akhir di sebalik drama yang tercipta....OPSSSSSS saya bukan seseorang yang mengejar populariti tapi saya adalah seseorang yang di kejar oleh populariti...sebab saya percaya pada pemberian tuhan yang maha esa..


sekiranya ada suara sumbang berkata-kata mengenai saya ini yang negative...saya takkan lakukan apa2..percaya pada RODA KEHIDUPAN YANG BERPUSING...mungkin mereka ligat berkata-kata tapi percaya atau tak akhirnya mereka akan bisu terus terduduk..saya bukan manusia yang kagum Dengan mahalnya emas..saya juga bukan manusia yang gilakan permata...saya juga bukan bercita-cita menjadi tokeh kedai emas....tapi saya hanya jadi seorang hamba ALLAH yang menggunakn setiap pancaindera serta kelebihan untuk terus berjalan dalam khidupan...jangan tersilap menilai saya terlalu awal takut memerangkap diri sendiri :)