Terima Kasih Dengan Sokongan Anda "ABU" Supermak Hargainya.

Tuesday, July 26, 2011
saya terharu dengan sokongan yang di berikan oleh semua..terima kasih walaupun kemunculan "abu" sebagai pelakon pembantu dalam SUPERMAK tapi effect yang saya ...ini adalah penampilan pertama saya dalam dunia lakonan setelah belajar class basic bersama pelakon terhebat zulhuzaimy serta 3 orang pengajar dari ASWARA.saya secara peribadi lakonan yang saya lakukan dalam supermak sebenar agak kurang berpuas hati.tapi saya tak sangka banyak pujian serta komen positif saya dapat.sebab saya masih baru dalam industri ini.berlakon dengan nama hebat seperti kak nasha aziz bukan sesuatu yang senang.tapi dengan tunjuk ajar serta ilmu yang cikgu berikan saya mampu laluainya... :)

ini adalah pengalaman terbaik saya sebelum saya terus melangkah ke arena lain..saya cuma jadika industri lakonan sabagai cabaran atau pembelajaran saya untuk explore setiap kelebihan yang ada dalam diri saya..biarlah diorg nak kata saya bagaimana pun?janji saya suka dengan apa saya lakukan.saya tahu ramai dan ada sesetengah cemburu dengan apa saya miliki dan capai sekarang.masing ada tahap pencapain dan target dalam diri.saya bangga dengan pencapaian peribadi saya.bukan sebab saya kejar populariti tapi saya bangga dapat mencabar diri saya ke next level yang saya tak pernah impikan.saya sentiasa akan belajar dan cuba membetulkan setiap kelemahan diri untuk memastikan apa yang saya impikan tercapai.

saya tahu tertiba da yang terkejut saya tukar bidang netwoking komputer ke lakonan.jauh sekali.ini semua sebabkan dugaan yang datang dalam diri ini.saya tahu semua ini dah di takdirkan oleh tuhan bahawasanya saya harus berusaha buktikan pada semua saya muhammad jazli bukan seorang yang cepat mengalah.terima kasih mak dan abah yang sentiasa berikan sesuatu yang terbaik untuk anaknya.

terima kasih dengan setiap pujian2 serta segala yang postif di berikan oleh sahabat2 yng mengenali saya dan tak lupa juga peminat2 saya serta rakan2 online facebook.terima kasih semua..ini adalah sebahagia daripada mereka..


terima kasih semua sebenarnya banyak lagi komen2 postif saya terima di luar sana..secara seikhlas hati saya ucapkan ribuan terima kasih.saya tak sangka sampai macam nie sekali.saya hanya pelakon pembantu.banyak lagi saya perlu belajar terima kasih semua.anda adalah yang terbaik.tanpa sokongan anda saya tak tahu di mana saya hendak dapatkan kekuatan semangat..

DI SINI VIDEO "SUPERMAK"