Inspirasiku adalah CInta.

Thursday, July 7, 2011

hyeee..terima kasih semua sebab baca blog saya dah follow my blog.Pertama kali sekali saya ucapkan terima kasih cinta.mungkin cinta kali ini agak pelik dan saya masih mencari di mana keistimewaan cinta itu.saya bersyukur dengan cinta yang tuhan berikan sedar tak sedar saya semakin berubah dari satu tahap ke satu tahap yang lain.Dari seorang yang pemalu,penakut sekarang saya semakin mengenali di mana kelebihan diri saya.Kerana cinta saya berubah.Kerana cinta saya pada pencipta saya semakin mengenali anugerah cinta yang di berikan pada saya.Biarlah manusia di sekeliling saya nak katakan saya jiwang tapi inilah kebenaran.Saya tak pernah memiliki cinta semuanya reject saya..tapi saya belajar untuk menjadi yang terbaik..ehehehe

baru2 nie saya terjumpa cinta yang betul2 saya cari..saya tak mudah untuk mencintai tapi mudah menyukai.Saya ada jumpa seorang gadis pada mulanya saya rasakan dia sama seperti gadis lain.tapi dengan izin tuhan dia muncul masa saya leka pada matlamat asal saya.Saya hairan kenapa tuhan temukan saya dengan "DIA" padahal di bukan milik saya.Baru nak mengenali dia katanya dia baru couple dengan orang lain,terlewat saya 2 hari.memang tuhan berikan suatu ujian untuk saya berfikir sebagai manusia yang mencintai tuhannya dan menghargai cinta yang di berikan.Agak kecewa sebab saya perlukan "DIA" sebagai penyokong saya untuk terus mara kehadapan.memang tuhan ada sebab qadaq dan qadar untuk kita bertawakal dan bersyukur dengan apa yang di anugerahkan.saya cuma boleh berikan dan jadikan dia sebagai inspirasi saya untuk terus berjalan dalam kehidupan ini.Saya tak kisah kalau "DIA" nak gelakkan saya tapi dalam hati saya nekad 1 NOVEMBER 2011 saya akan berubah ke suatu tahap yang baru.

heehehe tak sangka dalam tiga hari saya telah jumpa cinta yang saya cari..sebab saya dapat rasakan suatu aura yang datang.tapi saya terlambat untuk dapatkannya.rezeki orang lain saya kena terima kenyataan.ehhehehe memang sedih la tapi hidup nie kita kena terus berjalan.saya dah cukup bersyukur dia menjadi kawan saya.saya harap "DIA" boleh jadi kawan yang paling rapat dengan saya.Saya perlukan dia untuk saya lebih energy power untuk berjalan.terima kasih gak pada kawan2 baik saya yang banyak berikan kata2 nasihat serta pendapat.

Setiap hari saya berdoa mudahan apa yang terjadi ada hikmah yang terbaik.saya sentiasa berdoa untuk "dia" semoga di cepat sihat,saya tahu dalam naluri hati saya dia sakit.kalau boleh separuh dari kesakitan itu berikan pada saya,saya akan terima dengan terbuka kerana "dia" di temukan dengan saya adalah untuk saya jaga dan tak mahu sakiti dia.Saya akan tetap berdoa mudahan sekiranya "DIA" bukan jodoh saya temukan "DIA" dengan sesorang yang mampu menjaga dan tak buat dia terluka lagi.Biarkan saya terluka tapi jangan biarkan di terluka.Dari pendangan mata kasar dia kuat tapi saya dapat baca di tak sekuat yang di sangkakan.INIlah dikatakan kerana CIntanya kita pada pencipta maka di berikan kita ujian dia mana seharusnya letakknya cinta kekasih hati.Saya mencintai dia kerana cinta itu adalah anugerah pencipta yang perlu saya hargai dan berikan sesuatu yang terbaik.Biarpun cinta itu akan buat saya terluka.

Terima kasih pada "DIA" saya ada matlamat dalam hidup saya.Biarpun saya tak dapat memiliki "dia" saya akan teruskan perjalanan saya yang sukar ini dengan menjadikan "dia" inspirasi saya.biarpun tuhan temukan saya sekejap sahaja dengan "DIA" saya dapar rasakan kesan yang mendalam dengan penambahan semangat dalam diri saya.Insyallah dengan izin ALLAH saya harap semua yang di rancang berjalan ke arah kejayaan...


lagu ini saya tujukan untuk "DIA"...