Saya Berubah Sebab.......???

Monday, July 18, 2011

saya akan bukan tahu dulu saya tak aktif..saya tahu dulu org intiview kerja selalu perli2 saya gemuk...saya tahu dulu saya cintakan awak,awak kasi saya macam2 alasan..saya tahu dulu nak duduk kerusi cafe2 tak muat,saya tahu dulu beli baju jek semua fashion org tua jek..abih tue jek yang ada saiz besar..saya tahu dulu saya di mainkan jadi bahan ejekan,jadi bahan sandiwara cinta,bahan gelak ketawa manusia yang berjaya dalam kerjaya...tak per saya tak salahkan sesiapa tapi saya tak janji yang pasti saya akan tunjukkan siapa muhammad jazli hassan.awak boleh tolak saya jauh,awak boleh perli saya masa intiview,korang boleh gelak2 dulu ejek dan permainakan saya tapi saya akan tunggu saat dan waktu itu tiba...mudahan insan yang tak pikir hati dan persaan saya sedar akan kesilapan mereka... :)

masa nie korang semua gelak kata macam2....tapi sya suka sebab time nie boleh makan banyak.sampai satu tahap aku syukur dapat kawan2 yang sentiasa utama saya dalam bab2 makan best happy..tapi semua ini bukan segalanya bagi saya.ini semua penderitaan walaupun pada zahirnya best dapat makan macam2 tapi pada batinnya perghhhh tuhan jek tahu bagaimana saya melaluai semua itu..tuhan ciptakan manusia cukup sempurna sebab tue kadang2 manusia sendiri yang rosakkan diri manusia sendiri.heheheeh saya dulu tak sedar saya tersedar selepas saya merasai sesuatu yang buat saya mesti berubah...umur makin meningkat tapi makin lama makin gemuk...kita mesti berubah sedikit demi sedikit..

dulu semua ejek awak nie gemuk la...yer takper saya tahu....insyallah saya dah tanam saya janji nak bukak besar2 mata orang yang kata saya gemuk...perghhhhh hati nie sakit ibarat gunung berapi yang nak meletup.sekarang siap berlakon lagi..tunggu org gemuk yang kena ejek masuk TV3 lagi....org gemuk nie la dah live 2 kali MHItv3....org gemuk nie la akan berlakon filem tak lama lagi...tunggu saya nekad saya janji dan saya bersumpah jangan hina saya lagi selepas ini....saya tahu saya tak sekacak mana lelaki..saya tahu saya banyak menyusahkan ramai orang..saya tahu awak tolak cinta saya...tapi tuhan berikan saya ujian ini untuk saya belajar sesuatu yang orang lain tak dapat rasai.. :)



kepada semua kawan saya doakan impian saya ini tercapai.....terima kasih kerana doakan saya.. :)