Sampai Di sini Sahaja.

Saturday, July 16, 2011

sejak akhir2 nie saya terpikir sama ada perlu atau tak saya buat keputusan ini.Saya rasa saya kena tamat segala perasaan dengan DIA sampai di sini sahaja.mungkin tuhan berikan saya sebab mengapa hati saya terpikir dan sentiasa teringat pada dia.saya rasa tiba masanya saya lupakan semua dan teruskan berjalan.Dia pun dah ada yang menjaga serta mencintainya....kalau ada rezeki akan berjumpa lagi..saya cuma nak berkawan sahaja.perasaan dan pelbagai lagi akan saya campak jauh2.terima kasih kerana telah menjadi sebahagian dari warna kehidupan saya.warna yang mencorak dari DIA adalah sesuatu yang positif perlu saya perbaiki setiap kelemahan diri.

kalau dia terbaca blog nie..saya nak minta maaf kalau ada tersilap kata atau apa2 je la..mana tahu sms2 yang saya hantar ada yang membuat timbul suatu perasaan yang kurang selesa.saya pun hanya manusia biasa yang sentiasa lakukan kesilapan.apa2 pun saya sentiasa harap dapat berkawan dengan dia.saya tak nak di salah anggap dengan saya.jalan dan misi hidup saya mesti diteruskan..tuhan berikan peluang ini untuk saya berusaha.ini mungkin saya boleh jadikan dia inspairasi untuk maju lagi ke tapak seterusnya.

terima kasih sebab saya jadikan dia inspirasi saya dulu berat 142kg turun sampai hari nie 133kg...pastu saya selalu sebelum gi casting mesti tgk picture dia dulu baru casting..alhamdulillah 1 filem akan saya beraksi..dalam perbincangan 2 drama,1 teater dan 1filem....insyallah dengan izin dari tuhan mudahan tuhan bukakan rezeki itu.saya cuma nak berubahkan ekonomi diri serta keluarga.saya tak pernah salahkan "dia" itu hak dia untuk memberikan apa2 pandangan tentang saya.sentiasa akan berfikiran positif..ehehehe

awak saya minta maaf sebab saya tak sengaja suka atau cintakan awak...saya tak nak dah kacau awak.saya tak nak awak rasa rimas dengan saya...lagipun saya bukan yang terbaik untuk awak..dah tibanya dengan semangat dan doa saya akan anggap awak kawan saya..terima kasih :)