Team Herbalife Saya.

Sunday, July 10, 2011
Entry kali ini saya tulis khas untuk semua team herbalife saya..dah macam keluarga dah kawan2 herbalife saya.saya suka herbalife sebab saya dapat satu lagi keluarga yang kita tak boleh beli dekat mana2 beb.saya nak rasa herbalife nie tipu atau tak tapi saya rasa herbalife memang betul2 berkesan.banyak yang positif saya dapat dalam kumpulan saya.kita kuruskan badan rasa macam nak berjuang dan tak sabar2 nak kurus.sebab banyak antara team2 herbalife dulu macam saya..gemuk gedempul dan diorg lebih faham apa yang saya rasai sekarang.memang gempak diorg bukan calang2 orang tau..ehehehehe semangat kami mampu bina benteng yang sangat kukuh...

inilah aktiviti group saya...hehehehehe inilah best kalau join herbalife.bukan nak promote herbalife tapi ini adalah kebenaran yang semua orang kena tahu..sebab inilah adalah suatu sebab saya suka herbalife.ada event mana pasti kita akan bergerak satu group.bukan main2 punya cerita.terima kasih ya tuhan ku mereka banyak membantu saya memberikan semangat untuk saya terus capai impian saya.bukan mudah untuk mencapai suatu kejayaan kalau tiada bantuan kawan2 yang sentiasa memberikan semangat nak terus berjuang.saya harap ikatan ini akan kekal abadi. :)


memang betul apa yang selama ini coach saya kasitahu..herbalife bukan sekadar produk untuk kuruskan badan tapi sebuah keluarga yang besar kita boleh jadikan suatu keluarga yang bahagia..best2 tak tipu..nak buat macam nie jom kita sama2 kurus sambil tue dapat kawan2 yang best.saya kagum dengan semangat herbalife...saya akan buktikan dengan shake saya boleh turunkan banyak lagi kilogram...

HERBALIFE IS THE BEST...