Saya Terharu...Terima Kasih :)

Tuesday, July 19, 2011
hye semua....wowwww!!!! saya terasa sangat semua sokongan anda semua sampai dalam hati dan jiwa saya.terima kasih semua saya betul2 terharu dengan setiap kata2 semangat yang wak semua berikan sama ada kawan2 baik saya,kawan2 facebook saya serta kawan yang mengenali saya di sekeliling saya..saya berterima kasih pada GADIS yang menjadi inspirasi saya..dia dah pergi jauh saya tak kan jumpa dia lagi..apa2 pun saya berubah sebab diri saya..saya terharu punyai banyak sokongan dari pelbagai sudut.tuhan sahaja dapat membalas semua sokongan anda semua..saya hanya dapat ucapkan terima kasih dan saya betul2 hargai sokongan anda semua..

saya muhammad jazli hanya lakukan apa yang terbaik..andaikata saya menjadi idola bagi anda semua terima kasih,andaikata saya jadi contoh anda semua terima kasih juga saya ucapkan.apa yang penting masing2 jangan putus asa teruskan berjalan mencapai matlamat dan sentiasa berfikiran positif.setiap usaha pasti akan ada hasil...kita jalan dan teruskan langkah jangan mudah putus asa dan jangan takut untuk cuba berubah..hargai setiap peluang yang di berikan untuk kita capai matlamat.dalam dunia ini tiada yang mustahil..saya akan gunakan setiap sokongan yang saya dapat untuk saya jadikan semangat.saya mahu berubah dan saya akan cuba laksanakan perubahan itu...

dalam hati saya saya mahu untuk berubah...saya minta anda semua terus menyokong saya kerana setiap yang postif dari anda semua adalah semangat untuk saya bersemangat menempuh setiap halangan serta kesusahan yang saya hadapi..saya terharu dan tak pernah menyangka anda semua adalah yang terbaik....

terima kasih semua ...saya betul2 hargainya :)