Di Saat Aku Mencintaimu :)

Sunday, July 31, 2011
tajuk blog hari nie gempak...adakah mungkin "aku mencintaimu"...jeng2 suka dengar lagu dadali "DISAAT AKU MENCINTAIMU"...sebab nak buat board story base on lagu nie.for latihan untuk acting.huhuhuhhu lagu dadali ini banyak meninggalkan suatu kesan yang mengajar saya sehingga ke hari ini.saya jadikan lagu2 ini sebagai pendorong atau memory recall sebagai bantuan untuk saya menempuh apajua rintangan.heheheheeh saya akan cuba buat yang terbaik.kalau dah siap video nanti saya akan upload..

heeeeeeee gambar di atas nie siapa ek?...mungkin cinta seterusnya....bahaya statement nie...anyway apa2 pun terjadi sekarang fokus on satu target kalau dia diatas adalah milik saya tak kemana..saya nak capai impian saya dari kecil..nak kurus dan sihat.cukup semua yang di tanggung dari kecil saya nak habiskan secepat mungkin.saya pilih jalan yang mencabar sebab saya tahu akhirnya pada kebahagia.tuhan jek tahu setiap penderitaan yang saya laluai bukan semudah yang di sangka.

kepada gadis di atas terima kasih dengan sokongan anda..seronok beb ada kawan2 yang best dan hapenning macam nie.nanti ada rezeki kita masuk beraksi in teater sama2.hehehehehe tunggu beb nak jadi hendsome n the bom.makan masa sikit beb..ehehehhehe

terima kasih semua...doakan kejayaan saya dunia dan akhirat :)