Shooting Bersama Filemscape.

Sunday, June 26, 2011
hari nie jazzel nak menceritakan saat pertama shooting depan camera..untuk drama terbaru terbitan FILEMSCAPE.producer yang menerbitkan NURKASIH THE MOVIE.Terima kasih pada filemscape sebab memberikan peluang pada saya orang baru dalam dunia seni lakon drama dan filem ini.Agak terkejut sebab ini pertama kali beraksi.Selalu jek kena tegur dan marah.manalah saya faham istilah2 camera..saya belajar asas lakonan jek..tue pun baru belajar belum lagi nak mendalami sejauh cikgu zulhuzaimy.Libary diri pun tak penuh lagi.Apa2 pun filemscape antara procudtion terawal memberikan saya peluang.tapi saya banyak kena belajar lagi...
drama terbaru ini akan di siarkan dalam aksi untuk slot TV3..ehehehehe nantikan jazzel yang bari belajar bab2 lakonan..drama ini di arahkan oleh PREM ANAND PILLAI dan di bantu oleh CHILL@AZLANSYAHRASHID.memang banyak benda dapat di belajar.menguji stamina serta kecergasan saya.,memang agak2 mencabar.saya betul2 belajar sesuatu yang baru.banyak ilmu dapat saya sedut untuk dapat ilmu lakonan nie.walaupun lakonan saya tak sehebat nama2 besar lagi..saya akan belajar buat yang terbaik dan permulaan saya adalah bersama filemscape.memang banyak menguji saya dari pelbagai segi.



walaupun agak letih sebab di kerah dari luar biasa.saya cuba berikan yang terbaik.saya minta maaf sebab banyak buat silap dan salah.saya masih lagi dalam proses belajar dan terus belajar.saya cuba mengubah level acting saya dari tahap2 yang seterusnya.susah nak berkarya dengan menggunakan olah tubuh,emosi dan penghayatan.tapi saya dapat belajar dan pratikkan untuk semasa di set shooting.perghhhh memang terbaik dan pengalaman pertama seumur hidup.harap2 hasil drama ini akan berikan yang terbaik.saya cuma lakukan mana yang termampu oleh saya.andaikata ada silap dan salah harap di maafkan..ehehehehe

kak nasha aziz adalah pemegang watak utama dalam drama bersiri ini.memang kak nasha aziz sangat cantik dan gaya lakonannya memang terbaik.banyak ilmu yang dapat di ajar darinya.walaupun kena lempang sampai berdarah tapi tak mungkin ini pembelajaran terbaik.saya harap ini akan berikan suatu hikmah yang terbaik untuk saya.baru saya dapat rasakan saat2 di set pengambaran.macam2 kerenah perangai dan macam2 ragam orang saya jumpa.terima kasih semua crew2..

cikgu zulhuzaimy banyak kasi support dan sokongan.walaupun melaluai facebook tapi itu sudah cukup untuk bakar semangat saya untuk belajar ilmu tentang lakonan.biarpun orang nak kata saya pelbagai tapi saya masih belajar menghayati lagi setiap keistimewaan yang ada dalam diri saya.terima kasih cikgu sebab banyak berikan saya ilmu2 berguna.tak per cikgu sekarang nie saya sedang berlajar sedikit demi sedikit untuk terus jadi macam cikgu..mungkin lagi hebat dari cikgu..tapi dalam character jazzel..insyallah mudahan semua itu tercapai...

heheheh tak per sekarang kalau dekat set shooting orang pandang rendah saya..memang banyak kelemahan saya.orang gunakan saya sehabisnya cikgu..tapi sebab kata2 cikgu saya mengenali persekitaran dan setiap pengalaman sangat berharga..apapun pada cikgu zulhuzaimy..saya akan cuba buat yang terbaik..dan pada production filemscape terima kasih kerana berikan saya peluang untuk mempraktikan setiap ilmu yang saya belajar walaupun masih banyak kelemahan..

thanks to abg wan dan crew yang dah macam kawan2 baik dah...walaupun saya banyak buat silap diorg tak pernah marahkan saya..diorang selalu berikan tunjuk ajar.maafkan saya,saya masih baru dalam set pengambaran.maafkan saya kalau ada silap dan salah..eehehhehe banyak gak saya di ajar berkaitan frame camera..shoot angel...macam2 la.tak tahu rasanya pengalaman2 berharga tue..isnyallah mungkin suatu hari nanti saya akan bertemu lagi dengan crew2 nie kalau di izinkan tuhan dan di berikan kesempatan lagi.


kepada rakan artis,crew2 serta semua yang telibat dengan produksi filemscape terima kasih semua.saya banyak belajar sesuatu yang baru serta pengalaman yang tak boleh di jual beli.terima kasih berikan saya peluang explore diri saya dan melihat di mana kelemahan saya..banyak lagi yang perlu saya belajar dan saya perbaiki...saya berlakon bukan untuk populariti tapi saya mahu explore dan belajar sesuatu tentang diri saya...populariti akan datang kemudian dengan sendiri... terima kasih semua yang banyak menyokong saya...

sangat best...harap2 dapat berkerja lagi dengan filemscape... :)