Hatiku Merasai Tentang Dia

Saturday, June 11, 2011
Hairan saya kenapa saya merasai perasaan itu,bila saya melihat dia saya berdebar-debar..tapi sekarang mungkin atau tak saya mampu melihat dia lagi.Tiap kali saya melihat dia saya seolah-olah saya berada di atas angin sambil berjalan.saya melihat titisan airmatamya melihat akan kesedihannya membuatkan tercipta suatu perasaan yang tak sanggup buat dia menangis lagi.saya mahu dia rasai kebahagia itu..OHHHH!tuhan apa yang sedang berlaku di hati ini..adakah engkau sedang menguji aku dengan cinta di saat aku mencapai kerjayaku ini..adakah telah jatuh hati dengan sekeping hati yang penuh dengan kesdihan...mampukah aku memberikan kegembiraan untuknya.

andaikata aku tidak berjumpa dengannya pasti aku takkan merasakan suatu perasaan ini.kali ini aku betul2 sedang di uji dengan hati dan perasaanku sendiri.lirik matanya yang menangis teresak-esak serta kejujuranya dalam meluahkan segala yang terpendam di hati membuatkan diriku kagum dengan semangat serta suka duka yang di hadapinya.Aku berdoa mudahan tuhan berikan kebahagian untuk dirinya.adakah layak diri ini memberikan perasaan ini kepadanya.kenape mesti aku harus hadapinya?adakah ini kelukaan aku seterusnya?...sakit lama masih segar kini timbul lagi perasaan itu.....inilah kehidupan !

malam semalam adalah hari terakhir aku berjumpa dengannya...sakit tangan ini meninggalkan kesan yang terlalu mendalam.mungkin ini adalah amaran dirinya pada diriku..jangan dekati dia yang penuh dengan kekerasan...baiklah mungkin esok atau lusa perasaan ini akan hilang.lagipun dia berhak mencari orang yang lebih baik dari diri ini yang masih kerdil belajar tentang kehidupan..masih jauh lagi perjalanan ini.bairkan hati ini terluka tapi jangan biarkan hatinya di lukai atau di kecewakan.. "YA ALLAH SEKIRANYA DIA BUKAN MILIKU ENGKAU TEMUKAN DIA DENGAN SESEORANG YANG BOLEH MENJAGANYA DAN PENUH KASIH SAYANG."..

sekarang dia telah jauh pergi ke sebuah pulau di kelilingi lautan indah.sebuah pulau yang punyai burung helang yang menjaganya.Biarpun dia terlalu jauh tapi aku anggap ini sebagai ujian untuk saya menaiki tahap kehidupan yang seterusnya..Kepada dia aku harap dia akan sentiasa menjaga dirinya sabaiknya di sana..2 hari bertemu dengannya cukup aku melihat suatu keistimewaan serta keunikan tentang dirinya...

"Cinta ibarat ujian yang menguji tahap minda serta pemikiran seorang manusia tentang kasih sayang"....mudahan suatu hari nanti aku pasti akan bertemu dengan dia lagi..