Saya Suka Herbalife.

Sunday, June 5, 2011
Terima Kasih semua terdetik nak bercerita mengenai herbalife..saya telah lama mencuba herbalife saya rasa sekarang saya semakin berbeza dari yang dulu.bukan saya nak buat2 cerita macam testimonial macam produk2 yang lain.tak perlu nak katakan atau memburukan produk pelangsingan lain...sebenarnya diri kita sebagai pengguna perlu tahu apa yang sebaiknya masuk dalam badan kita.saya telah mencuba macam2 produk...best jadi org gemuk nie ramai nak promote produk pelangsingan eheehee....last2 saya terdetik nak kaji herbalife bukan sebab testi monial mereka power2 tapi saya melihat kajian R&D serta bagaimana produk itu di jalankan.sebab saya tak makan main tangkap muat jek dalam badan saya...ehhehee


heehehhehe inilah saya dahulu..memang nak katakan jangan mimpi nak nampak leher saya.tapi inilah reality sebenar saya sejak dari kecik saya memang dah gemuk.saya malas nak cerita lagi bagaimana org ejek saya gemuk sejak dari umur 6 tahun.jap gi saya masukkan gambar saya tadika tengok siapa paling besar antara saya dan kawan2 saya.hehehehe memang agak sakit bila saya sering kali menjadi perhatian ramai..tue la semua tahu tengok saya live MHI tv3 jek tapi hakikatnya saya rasa sakit,sedih hati terluka,kecewa semuanya sejak dari kecil lagi..


hehehhehe...mula2 nak beli herbalife perghhhhhhhhh mahalnya..tapi selepas saya tahu kenapa dia mahal baru saya tahu.dengan satu shake 2 liter tea saya dapat berjalan satu pusingan besar tasik permaisuri cheras...ada satu produk X tue saya minum jek..satu pusingan kecik tasik shah alam saya dah pengsan.effect terasa sampai sekarang.saya tak nak burukkan mana2 produk lagi tapi saya tahu effect dia.Makan produk yang kita tak tahu di mana R&D dia ibarat kita memakan racun yang membunuh kita dalam diam.Hati2 pernahkah semua org yang nak beli murah nie berfikir mana datangnya produk tue,di mana ia di kilangkan,bagaimana R&D....semua cair bila mendengar manusia2 rakus yang promote produk X nie terbaik..pada hakikatnya saya BAN terus...sebab tue saya pilih herbalife....selepas saya tengok world research bukan produk hantu kak limah.

saya mula hairan gak apa shake nie power sangat..saya pernah cuba minum shake sahaja saya mampu main futsall selama sejam..maksudnya apa yang di terangkan bukan cerita dongeng.saya ingat mula2 main la ahlete suka dunia duduk membebel dalam youtube..saya suka herbalife sebab satu sedap yang penting saya semakin cergas,kulit muka bertambah serinya..yang paling penting saya semakin sihat.kalau saya tak pilih dunia dah pilih...setakat produk X tue baru main malaysia tak pelu saya bubuh 100% kepercayaan..saya punya buah pinggang rosak ada company pihak X nak sponsor..herbalife saya yakin sebab kajian dia dari seorang anak yang pernah kematian ibu akibat ibunya makan produk pelansingan yang pelik2....tue ar nasihat kepada semua manusia yang nak saving duit nak kurus tue lupakan lah niat nak beli produk murah...saya antara mangsa mereka saya dah rasai..macam mana kepala pusing2 selama sebulan..tak di nafikan effect sampai sekarang.


ini antara sebab saya pilih herbalife..saya takkan biarkan racun2 yang tak tahu siapa yang buat tertiba masuk dalam badan saya..kalau tertiba buah pingang saya rosak.diorg kaya raya saya yang merana..sebab tue nasihat saya kalau nak beli apa2 produk kaji betul2.nie tak tgk testimonial semua cair lagi org melayu,sebab tue semua org melayu peratus tertinggi tertipu gores dan menang.saya secara jujur saya pilih herbalife sebab kesihatan saya semakin terbaik serta banyak memberi kecergasan pada saya..yang paling best herbalife beri saya kawan2 serta akak2 dan sentiasa memberi sokongan pada saya..memang best :)

ini bukti saya bawak botol air herbalife....ehehehehee