Biarkan mereka. :)

Tuesday, June 21, 2011

hye ini entry yang benar tiada yang main2...saya sebenarnya hairan dengan segelintir sahabat yang baru mengenali saya tapi macam2 pandangan diorang yang buat saya terasa...Aduh umur pun baru mencecah 20 an dah ingat diri mereka pandai.tak per saya hanya biarkan mereka malas nak bergaduh mengata sana sini.Apa yang diorg jelous dengan saya pun saya tak tahu...ada sampai tegur tertiba bengang dengan saya sebab ak dengar nasihat dia..kalau nasihat dia boleh pakai tak per..ini seolah-olah saya plak kena ikut cakap dia....konon dia nak jadi ketua..tapi tak perlah ragam manusia macam2..dan inilah kehidupan.

semalam antara mereka dah berjumpa dengan saya bercerita tetang ketidak puas hati dengan saya..saya tak menolak dan tak menerima dengan mudah...saya tahu apa saya lakukan bukan saya suka nak lakukan.rasanya diri diorg perlu di betulkan sebelum melihat kelemahan orang lain..saya lakukan dengan apa yang saya rasa happy dan tak mungusik mana2 pihak..tapi menjadi persolan mereka yang rasa diri mereka terusik..macam mana tue?....siap mendengar cerita dari kawan2 baik saya lagi...siap boleh buat rumusan dia dah mengenali siapa saya sebenarnya...pendek kata nasihat saya pada mereka yang bijak sangat menilai saya...jangan mudah membuat rumusan kalau tak kenal lebih dekat siapa muhammad jazli...apa yang di nilai hanya luaran tapi dalaman banyak lagi tak di nilai...


tak per terima kasih pada mereka2 nie...teruskan mengutuk dan mengata saya dari belakang jangan mereka2 tertinggal di belakang sudah la...sekarang saya akan terus berjalan.mereka2 ingat saya tak tahu apa yang mereka lakukan..biarkan mereka2 semua..mereka hebat2..saya masih banyak perlu belajar lagi....saya harap kawan2 saya dalam blog serta FB dan internet dapat berikan sokongan pada saya...insyallah saya hanya mahu buat yang terbaik.... :)