Perasaan Itu..

Thursday, June 23, 2011
salam jumaat semua....sebelum bersiap untuk menunaikan sembahyang jumaat..terima kasih semua kerana sudi mebaca blog saya yang tak seberapa ini.Saya sentiasa di bayangi suatu perasaan.saya takut menghampiri perasaan itu kerana saya tahu,perasaan itu bukan milik saya...saya dapat rasakan perasaan itu bila saya mula2 mengenali seseorang yang bermakna pada sejarah hidup saya...tapi perasaan itu buatkan saya phobia untuk mendekatinya sebab saya tahu saya belum layak untuk mendapatkan perasaan itu...hurmmmmmmmmm!hati cuba menafikan tapi jangtung berdengup kencang,mudahan tuhan berikan kekuatan untuk menepis perasaan itu..sekiranya ini ujian seterusnya tabahkan hati ini dan berikan pelindungan hati dari kelukaan..

memang betul setiap yang di ciptakan di dunia ini sungguh indah kalau kita pandai menghargainya tapi kita akan menyesal kalau kita sia2 kan apa yang di anugerahkan.Tuhan berika jalan cerita kisah hidup saya dengan suatu ujian yang saya perlukan tahap memikir yang terbaik untuk hadapinya.saya harus menggunakan otak serta keistimewaan saya untuk memberikan keputusan yang terbaik..adakah ini suatu pertanda saya perlukan perubahan hidup atau satu kesedaran dari lupa apa yang saya IMpikan..

memang betul saya semakin give up untuk misi saya.saya tak tahu mana hilang semangat saya yang dahulu,saya tak tahu kenapa fokus serta segalanya hilang dalam sekelip mata...mana perginya?..saya menangis untuk dapatkan semula...adakah gadis itu di hadirkan untuk menyedarkan saya bangun dari mimpi untuk laksanakan apa yang saya belum laksanakan...ya tuhan engkau mencipta segala di langit dan di bumi..sungguh indah segala ujian yang engkau berikan padaku...mudahan engkau permudahkan apa yang ku rasakan ini.senyumannya,lirikan matanya mengingatkan aku tentang seseorang....


sungguh syahdu bila perasaan itu datang ibarat sungguh indah melihat gunung khasmir yang terserngam indah di pacak bumi.saya melihat seseorang dengan suatu keindahan yang tak tahu di mana titik noktahnya..tapi saya tahu seseorang itu sudah di miliki dan di bukan milik saya.lupakan dia jazli mungkin ini dalah ujian dari pencipta.biarkan cinta yang di cari akan datang sendiri ibarat menghembus nafas dengan penuh ketenangan..