Saya Bukan Pelakon :)

Wednesday, June 8, 2011



Saya tak pernah impikan untuk jadi seorang pelakon.apa yang saya tahu dalam diri ini cuma mahu jelajah diri saya nak tahu di mana tahap kemampuan diri saya.memang jazzel tak ada muka yang hendsome..apa semua kena tahu jazzel bukan kejar populariti tapi saya jadi macam nie sekarang sebab dugaan hidup serta semua benda yang saya alami...saya sentiasa menagis mudahan tuhan kuatkan semangat saya..." ya Allah kau jelmalah kekuatn bagiku untuk aku keluarkan segala keistimewaan yang ada dalam hati nie"...bukan senang seperti yang di sangka..sakit ibarat sedang memijak kaca pecah...sakit dan sangat sakit.
saya berdoa pada tuhan mudahan apa yang saya lakukan kali ini adalah betul jalanya.saya cuma mahu jadi kebangaan ibu bapa saya dan tak terdetik dalam hati saya untuk menjadikan diri saya popular atau rasa bangga diri sebab keluar TV.tapi saya ada matlamat yang dalam hati saya jek tahu bagaimana pederitaan itu yang membuat saya cabar diri saya sendiri.saya tak nak orang pandang rendah saya lagi.saya akan cuba lawan balik apa yang saya rasa saya mampu lakukan.itu janji saya pada diri saya...

"tuhan berikan saya muhammad jazli suatu kekuatan hati yang membolehkan diri ini berjaya di dunia dan akhirat"..