Ada Apa Dengan CInta...

Wednesday, June 22, 2011


yezzer kita menulis lagi...saya tak tahu kenapa malam nie saya ingin menulis lagi tentang cinta..mungkin saya semakin rasa cinta itu semakin dekat dengan saya...jeng2 dengan siapa saya cinta...saya cuma serahkan pada takdir tuhan..andaikata dia tercipta untuk saya.ia adalah cinta yang saya cari selama ini...sebab saya dapat rasakan pertanda awal..itulah cinta yang saya cari..perghhhh benda saya paling benci adalah jatuh cinta..saya ibarat di kawal dengan alat kawalan jauh oleh sang cinta.

"cinta ibarat suatu titi yang kita tidak tahu betapa kukuh titi tersebut,andaikata titi tersebut di bina dengan kasih sayang yang penuh keikhlasan maka kukuhlah titi itu selamanya...sekiranya titi itu di bina sekadar untuk nampak cantik di luaran belum pasti titi itu akan kukuh selamanya".....cinta ini indah ibarat kita berjalan dalam dunia yang penuh seni...sekiranya kita salah mentafsir tentang cinta kita akan jadi bodoh dan lupa tangungjawab kita sebagai manusia..
terdiam bila ia semakin hampir dengan diri saya..bukan nak mengelak tapi biarkan ia berlalu pergi dengan ketenangan.."cinta yang indah ibarat air sungai yang mengalir penuh dengan ketenangan,bila di minum airnya haus akan hilang sampai bila2..."saya tak mampu untuk berikan cinta itu pada sesiapa tapi saya rasa ia semakin hampir dengan saya..mudahan di berikan segala persedian untuk saya menepis suatu perasaan yang buat saya bertemu dengan kesedihan dan kekecewaan...saya tak mampu untuk menangis lagi tetang cinta.

saya berdoa dan solat hajat pada tuhan sekiranya cinta itu milik saya temukan semula saya dengan cinta itu..sekiranya tidak berikan saya ketenanga kerana saya tak sekuat dulu untuk tabah dengan cinta.Saya belum bersedia untuk menambah tahap ketabahan saya kerana luka lama masih belum sembuh sepenuhnya..saya tak pandai untuk meluahkan perasaan itu kerana saya dah semakin tak pandai mengenali lagi dalam dengan cinta....


"CINTA HAKIKI ADALAH MENCINTAI PENCIPTA SEBELUM MENCINTAI KEKASIH HATI".....