Tercipta Untukku. :)

Monday, May 30, 2011
huuuuuuu...this hot posting dari saya jazzel.gempak...!siapakah dia..adakah namanya dania danielle...heheheehe memang saya minat dia tapi tak mungkin saya dapat cinta darinya.pejalanan saya masih jauh bukan esok atau lusa saya mampu miliki hati dia.apa2 pun dia antara salah seorang inspirasi saya untuk saya semangat mara ke hadapan.agak mustahil mungkin saya kena jadi sehebat Aron Aziz dan Adi Putra atau seperti Cikgu saya Zulhuzaimy.


Biarpun mustahil tapi ini semua kita tak tahu.saya hanya menyukai dan terus berjalan dengan kehidupan.saya nie kecil lagi dalam industri nie tapi saya akan berusaha ke arah yang terbaik.saya jadikan dania danielle sebagai inspirasi.saya nak juga berlakon sama dengan dia suatu hari nanti..biarpun kami ibarat jauh pipit dan engang tapi tiada yang mustahil dalam dunia nie..eheheheheh

mudahan hajat saya akan tercapai...opssss silap2 harap2 saya dapat berlakon sama dengan dia..mana mungkin kami dapat bersama.kalau jadi mesti kejaiban la.hehehe anak pesara kerajaan dan operator kilang nak bercinta dengan dania danielle..hurmmmmm!kita tunggu dan lihat angan2 mat jenin nie...apa2 pun kalau sesiapa lihat MHI tv3 live hari tue...saya di gosipkan dengan diana danielle....perghhhh x caya layan jek...



heeeehehehehhehe........ inilah cinta luar biasa...kalau diana danielle terbaca agak hot nie..eehehee