Jazzel Pelajar Rumah Aktor Seniman 1

Thursday, May 19, 2011
Terima kasih RUMAH AKTOR SENIMAN..mula2 masa nak casting masuk rumah aktor seniman nie saya main redah jek.Yerlah dalam pemikiran manalah ada orang nak ambil berlakon org gemuk nie.bukan senang nak berlakon nanti diorg suruh bersilat habis.hehehehe macam2 andaian sebelum join rumah aktor seniman.bayangkan masa mula2 sampai finas tertiba semua kawan2 yang datang macam pelakon2 jek...perghhhhh dalam hati gempak diorg nie...mula2 nak masuk finas jek blur2 tertiba pak guard kata tak ada apa2 pasal rumah aktor dalam nie..sampai masuk office finas main facebook dengan staff dia lagi...hampeh ingat diri ini tertipu.
majlis pelancaran rumah aktor seniman di finas.


mula2 kena casting dengan pelakon elyas iskandar.perghhhh mana la saya tahu pasal2 lakonan nie.saya zero kalau ada basic pun berlakon depan kamera digital jek.saya pun muka pun tak ada yang ada cuma lemak2 yang tebal dekat badan nie.perghhhh memang agak mencabar nak bersaing dengan semua.saya terpaksa buat 5 monolog.menangis,gila,marah,ketawa,gembira dan macam2 lagi...dah la depan saya time tue ada en yusoff kelana..selalu tgk cerita kademi polis jek..dengan segala bakat semulajadi saya main buat jek...ehehehhehee

nie masa dekat pintu masuk dewan P.RAMLEE FINAS.

hehehehe saya suka join rumah aktor sebab saya jumpa ramai kawan2 yang bermacam ragam dan skill acting.walaupun saya bukan pelajar terbaik tapi saya puas hati dapat sedut ilmu2 yang di berikan bukan semata-mata nak mengejar populariti tapi ilmu yang susah nak di cari ganti serta ikatan kekeluargaan yang tiada di jual di mana2..