Jazzel Bukan Sekadar Penulis Blog.

Thursday, May 19, 2011

Tertiba nak tulis sesuatu yang terbuku dalam otak yang penuh idea ini.Saya sebenarnya suka menulis apa yang tersirat dalam hati dan yang bermain dalam fikiran kerana ia adalah kebenaran dan kejujuran dalam penulisan.Ramai sekarang sekadar menulis tapi tak tahu makna dan maksud yang tersirat.sebab tue banyak lambakan karya yang tak terjual.dalam erti kata dalam dunia lakonan orang selalu sebut "klaisyer"..saya tak kata saya penulis tapi saya ada sepupu saya seorang penulis..


DYA DILA bersama MY littel bro!

hehehe so tak kisah lah kalau saya pun suka menulis tentang cinta.sebab sepupu saya pun sudah tulis novel berkaitan cinta tajuknya "DOKTOR CINTA." jualan terbaik di rangkaian kedai buku POPULAR.hehehe asalnya itu adalah impian saya tapi bangga sebab sepupu saya adalah penulis novel.Gempak dalam diam rupanya keluarga saya semuanya penulis dan kreatif.Ibu dan ayah saya juga pandai mengolah ayat2 puitis nie..opssssss!saya terbaca surat cinta diorg zaman dulu2..ehehehe

NOVEL DOKTOR CINTA.



sepupu ku sibuk layan peminat2 novel.

hehehehe itu kisah novel,saya juga terserempak dengan beberapa penulis dari PTS.saya suka membaca dan mengambil ilmu2 yang cuba di sampaikan oleh penulis hebat dari PTS.sebenarnya penulis2 mempunyai pemikiran yang kreatif luar biasa bukan sekadar nak menulis sahaja.ada maksud2 tersirat dalam tue.banyak benda saya belajar dari penulisan hebat dan penuh kreatif.

jazzel bersama Cikgu Razali Kamarudin

penulis buku Tips belajar sedikit tapi dapat banyak.

walaupun saya bukan penulis seperti mereka tapi saya bangga kerana penulisan mereka dapat membantu ramai masyarakat di luar mengenali tentang kreatifnya seni penulisan.penulisan adalah medium terbaik penyampaian danpemahaman...