Mencari Suatu kepastian.

Sunday, May 29, 2011
Setiap hari bila saya bangun dari tidur saya selalu bayangkan saya adalah terbaik.tapi saya belum lagi yang terbaik.saya belajar cara untuk menjadi yang terbaik.Saya dahulu sering menjadi bahan sindiran.tak pernah saya tersenyum untuk mendapatkan pujian dari orang di sekeliling.mungkin takdir saya untuk saya belajar bagaimana mengunkan kelebihan yang ada dalam diri saya.heheheh saya juga bukan seorang yang mudah mengaku kalah.Kalau saya nakkan juga saya akan dapatkan..

Dahulu saya besar dan gambar atas nie sebagai bukti.saya sering di buli dan jadi bahan mainan.lagi2 dulu bab cinta saya sering di ejek dengan kawan2 pompuan saya.yer saya tahu siapa saya dan sekarang saya semakin dekat dengan apa yang saya nak buktikan.Biarpun saya gemuk saya tak mungkin akan dapat di ejek lagi...sebab saya dah belajar suatu ilmu yang tiada nilainya.Baru saya tahu mengapa tuhan ciptakan saya dan saya semakin mengenali diri saya.walaupun saya tahu saya belum cukup sempurna tapi saya akan berusaha mencapai matlamat saya sebagai manusia yang terindah ciptaanya.

saya tahu pencipta menyuruh untuk saya berusaha walaupun berkali-kali hati saya menentang untuk menghampiri kekalahan.saya tahu telah berkali-kali hati ini terluka sebab cinta tapi saya takkan kalah dengan cinta,saya tahu telah berkali telinga ini mendengar maki hamun dan kritikan orang tapi saya belum lagi untuk berputus asa.kerana muhammad jazli telah di cipta takdirnya menghampiri kesusahan dahulu sebelum menjelma kesenangan serta kejayaan
dengan berkat doa semua.




"terima kasih YA ALLAH dengan setiap cabaran yang datang dari mu..mengajar aku tentang suatu makna yang tersirat."