Filem Tun Abdul Razak Arahan Suhaimi Baba.

Friday, May 27, 2011
hye...jazzel baru bangun tidur terus tulis blog...sebab dalam mimpi tadi tgh menulis blog.Penat giler dan letih berada dekat tempat shooting di kampung baru bersama kawan2 lain.Pertama kali tengok persona picture production berkerja.tapi pandangan jazzel la nampak macam agak kelam kabut.kesian talent2 extra kena halau balik.Inilah di katakan permainan dunia seni..Termasuk jazzel la.Jazzel jadi extra sahaja nak melihat,belajar persekitaran pembikinan filem.maklumlah jazzel bukan power sangat dalam acting.masih belajar dan akan terus belajar.

hehehhehe pergi shooting pun sebab si dia bising2..awak pergilah ambik watak extra tue mana tahu rezeki awak start dari situ.saya pergi dengan penuh semangat.kalau tahu Cikgu Zulhuzaimy saya buat extra dia marah.tapi saya rasa dia tahu sebab apa saya ambil extra saya nak pengalaman.tak per orang nak rendahkan saya dulu saya budak baru belajar tak ada hal la...


macam2 ragam jazzel jumpa dekat tempat shooting.ada seorang talen mana entah tertiba sound jazzel puncanya jazzel cakap sorang2 asal la diorg jerit2 kuat2...sebab jazzel dah ada pengalaman kalau salah teknik vokal untuk menjerit hilang suara..tertiba datang dekat jazzel kasi khutbah kononya dia hebat..tapi dia pun dari talent agensi.walaupun jazzel berguru dengan zulhuzaimy dan jazzel lebih tinggi pendidikan acting tapi sebab didikan cikgu zulhuzaimy kita jangan bongkak dan tunjuk kita power.jazzel diam sambil malas nak layan.macam2 talent nie..semua nak jadi hebat.bukan seindah yang kita lihat di dunia seni.itulah yang telah di dedahkan pada jazzel di rumah aktor seniman.

tak per ini adalah pengalaman terindah.jazzel akan berusaha untuk menjadi pelakon yang di kenali bermula dari bawah.jazzel janji takkan riak bongkak seperti insan yang jazzel jumpa.Anyway best dapat jumpa dan duduk melihat arahan SUHAIMI BABA depan mata.sambil melihat cameraman dari luar asyik2 speaking jek..ehehehehee...sempat juga bermesra dengan crew situ dan crew Filem Gear.


"jazzel seronok walaupun letih dan kecewa tak dapat beraksi depan kamera,tapi tak per jazzel akan datang balik sebagai pelakon yang di kenali SUHAIMI BABA".......thank semua kawan2.