Jazzel dan GYM.

Wednesday, May 18, 2011

Dahulu jazzel gi training di True fitness gym paling mahal dan gempak.Siap ada trainer,time tue masa arena bussines tgh menaik...last2 sekali ada musibah menimpa habis semuanya hilang sekelip mata.mungkin tuhan nak berikan jazzel supaya bersyukur dengan apa yang ada.tapi Gi gym sebenarnya best..kita dapat luahkan apa yang kita rasa dalam jiwa dengan senaman..punca nak gi GYM pun sebab di kecewakan oleh oleh teman wanita yang sangat saya sayang.

mana taknya nekad nak kurus nak hendsome sebab kecewa.tapi itu dulu sekarang gym nie macam wajib best ramai kawan2 serta semangat kita boleh bersenam.sambil2 tue boleh buang lemak dan menambahkan stamina.Jazzel selalu lepak GYM seksyen 23 shah alam..senang dekat dengan rumah tak perlu pening2 kepala.

dalam gym selalu buat senaman biasa2 jek...cyling,pastu angkat sikit2 weight nak build muscle.boleh lah semakin bertambah stamina.janji sihat nak kurus masih lagi dalam usaha.bukan senang nak kurus.selalu lepak gym paling cepat pu 30minit..selalu paling lama 3 jam.

bayangkan mula2 nak masuk gym..terpaksa jual blackberry kesayangan.semata-mata nak bayar duit gym untuk sebulan.saya nie mana ada duit banyak2.hehehe itulah suka duka selama saya nak gi gym..apa2 pun saya bersyukur setiap kesusahan pasti ada hikmahnya.saya akan berusaha melakukan yang terbaik....jazli boleh!