Jazzel Dan Kedai Mamak..

Thursday, May 19, 2011
ermmmm!sampai sekarang dengan dahulu tabiat saya suka lepak mamak atau maple.Dulu suka melantak roti canai 2 keping banjir kuah dal sambal.takpun Roti telur potong2 banjir kuah dal sambal..saya tak suka kari mamak sebab tak sedap..tapi kalau saya gila nak makan saya suka makan roti sardin campur kuah dal sambal...air paling suka milo ais,teh ais kaw2 tak pun teh O ais limau.perghhhhhhh favourite.dulu tabiat pemakanan saya agak teruk..saya suka makan apa yang saya nak jek..

ini adalah makanan kegemaran saya dahulu bila lepak mamak.


ini Minuman kegemaran saya dahulu.

sebenarnya dulu memang gaya pemakanan saya terlalu teruk.saya main makan jek makanan dekat mamak.rasanya jin kedai mamak dah masuk dalam tubuh saya kot...ehehehe tapi saya suka lepak mamak sebab boleh borak2 dengan kawan dan kita rasa bebas.kita dapat lihat gelagat manusia yang gelak ketawa,menangis dan macam2 lagi.yang tak tahan ada duit tinggal RM1.20 pun nak lepak mamak hehehe.....

inilah roti telur kesukaan saya dahulu..bukan satu dua tauuuu..ehehehe


apa pun saya rasa mamak memberikan kesan yang agak mendalam pada rakyat malaysia.sebab masakan serta gaya mereka melayan tetamu..walaupun ada pelayan yang tak reti cakap bahasa melayu tapi ada gak yang datang.berduyun-duyun inilah kuasa bomoh mamak..ehehehe


inilah wajah sahabat saya menikmati hidangan di MAMAK..ehehe

hehehhee..kawan saya asyik layan claypot mamak...hehehehe tak sedap.

apa2 pun saya harap kita nak lepak mamak boleh tapi kawal gaya pemakanan kita bahaya.semuanya high calorie..perghhhhhhhhh saya semakin takut dengan ketumbuhan mamak seperti cendawan tumbuh selepas hujan...bahayaaaaaa!...ehehehe