Teater Sidang Gila PETA 2011

Thursday, May 26, 2011
Bertempat di aswara jazzel menambahkan ilmu tentang teater.melihat method yang cuba di sampaikan oleh aktor untuk menambahkan libary diri tentang dunia lakonan.Ramai ingat berlakon senang tapi hakikatnya agak sukar untuk bermain dengan lakonan.perghhhh sangat penat dengan permainan emosi.apa2 pun jazzel ucapkan taniah pada mereka sebab melakonkan semua watak dengan sepenuh emosi.walaupu ada kelemahan di lihat.saya tak layak menilai tapi ini just pandangan.

sambil tue sempat tumpang jumpa kawan2 yang belajar dekat aswara.saya suka perhatikan gelagat orang yang berada di sekeliling sambil di temankan oleh DIA..ehehehe anway thanks pada dia sebab sudi menemani saya nie tengok teater sambil lepak sama2 dengan kawan saya han amir,shah dan acap...ehehehehe korang terbaik ar.

hehehe mula2 tak faham gak tentang teater nie "SIDANG GILA"tapi lama2 baru faham..sebab asyik khusyuk tengok acting orang lain.walaupun tak dapat berlakon dalam teater nie.tapi lepas rindu nak tengok teater.niela dia bahaya bila kita menjejak kaki dalam teater.kita akan semakin rindukan saat ini.kisah teater nie menceritakan pasal kisah hidup orang gila bermain dengan imiginasi mereka sehingga mencipta jalan cerita kehidupan yang sebenarnya mereka gila..

anyway this best experience.banyak maklumat serta pengalaman yang di timba untuk saya menambah ilmu2 yang ada di dada.apa2 terima kasih buat kawan2 yang sentiasa menyokong dan memberikan sesuatu yang terbaik untuk semua...