Jazzel Ahli Nujum Teater MuZika Andalusia.

Friday, May 20, 2011
Saya tahu kegemukan bukan penghalang untuk saya mencuba sesuatu yang baru.Cikgu Zulhuzaimy sangat garang bila direct teater.tak di nafikan tapi ini adalah untuk kebaikan.sedaya upaya orang yang tak tahu pasal teater untuk mencuba melaksanakan dan melakonkan tugas dengan watak yang di beri.Agak susah dan agak payah juga untuk mendalami apa yang di rasai.nampak seolah-olah senang tapi hakikatnya agak mencabar.MUZIKA ANDALUSIA bukan sebarang teater muzikal.kami hanya memakan masa 10 hari.untuk mencipta skript,lagu,gerakan tarian serta characterlazation.perghhhhh terseksa jiwa dan raga...


semasa pementasan kami ibarat sebuah keluarga yang berusaha untuk menjayakan teater ini.kami sentiasa berusaha untuk lakukan yang terbaik.bukan sekadar kami di maki hamun oleh cikgu kesayangan kami.tapi kami menitiskan air mata kerana kami berjaya mengolah tubuh kami untuk melakonkan sesuatu yang luar jangka kami.saya yang di tugaskan membawa watak ahli nujum adalah perubahan drastik yang menyebabkan saya berusaha untuk mencapainya.


saya sentiasa akan berusaha dalam lakonan untuk memastikan dan mempratikan ilmu yang di pelajari menjadi sesuatu yang berkesan.terima kasih rakan2 semua atas usaha serta bantuan mereka dalam membantu saya menjadi ke arah yang terbaik.



VIDEO SAYA MENJADI AHLI NUJUM DALAM TEATER MUZIKA ANDALUSIA