Terima kasih Abg HILAL AZMAN :)

Sunday, January 15, 2012

Penulisan saya dalam Blog kali ini ingin mengucapkan terima kasih dengan tunjuk ajar dan sokongan serta kepercayaan yang di berikan pada saya...heeeeee budak gemuk nie bukan mengejar populariti tapi hanya berjalan mengikut takdir perjalanan hidupnya...semakin mendalami lakonan semakin mengenali setiap potensi diri dan pembelajaran dalam kesusahan, dalam menerangkan suatu kejujuran dalam tubuh..."bulat oh bulat"...itulah bermula saya berjumpa dengan abg hilal azman....dulu masa kecik cuma tahu buka Televisyen dan tonton waaaaa bestnya berlakon....akhirnya saya pula merasai apa itu lakonan..wowwwww!bukan senang seperti di lihat...semuanya pada diri sendiri atau tubuh yang tercipta setiap keistimewaan oleh tuhan...

terima kasih kerana memilih saya untuk melakonkan satu watak dala telefilem skript penulisan dari abg hilal azman...insyallah saya masih baru dan banyak lagi kena belajar..saya cuma seorang pelajar lepasan SIJIL ASAS LAKON RUMAH AKTOR DARI SENIMAN MALAYSIA..terima kasih dengan pujian dan pengharagaan yang abg hilal berikan...itu semua baru permulaan...pencapaian peribadi masih banyak lagiperlu di tuju...bukan mengejar populariti tapi kepuasan yang di cari...

Ramai orang sekarang suka berlakon ramai nak jadi macam pelakon2 lain..tapi nak bentuk suatu indentiti sehebat pelakon hebat lain bukan mudah sperti di sangka..masih banyak ilmu2 tentang kejujuran kena di pelajari.. terima kasih pada Khabir bakhtiar juga kerana orang2 yang telah melihat bakat saya...Zulhuzaimy juga ada orang yang pertama memberikan suatu isi asas untuk saya mengolah setiap yang tersirat dalam diri...terima kasih abg hilal pujian abg hilal azmzn adalah penghargaan terbaik pernah saya dapat...saya hanya mahukan mengolah setiap bentuk langkah saya sebagi pelaku supaya nampak lagi jujur....bairpun banyak kritikan pedih dan makan dalam namun harus ditelan dengan sempurna dan pembelajaran yang terbaik...

terima kasih abg hilal azman kerana memberikan secebis peluang pada saya untuk mencari setiap yang tersirat disebalik yang tersurat dalam mencari kebenaran dan kejujuran olah tubuh seorang hamba ALLAH yang dahulu pernah berduka dan sedih dengan keunikannya lain dari yang lain..andaikata suatu hari nanti saya telah di tentukan menjadi seorang bintang pasti saya akan bantu yang lain juga menjadi bintang.....ilmu yang di berikan akan menjadi bekalan di akhirat sana.....kalau di berikan peluang sekali lagi saya kan cabar lagi diri ini mencari setiap yang tersirat dalam tubuh....


banyak lagi saya kene pelajari...banyak lagi suka duka perlu saya laluai..TAKDIR AKAN MENEMUKAN SAYA DENGAN SESUATU :)