Si Gemuk Gembira DIA kembali tersenyum...

Saturday, January 21, 2012

heeeeee...akhirnya jejak kaki saya ke hospital SERDANG..sebenarnya tak pernah pergi hospital tue...dengan bantuan BLACBERRY seorang sahabat sampai juga lokasi..sebenarnya hati nie risau gak tentang dia..tapi biasalah lelaki kena style sembunyikan rasa sedih..eheheheh....sebenarnya datang dengan main tuju jek hospital..yang tahu nama wad jek...nama pesakit tak tahu..ehehehe

Dah lah sesat masuk UPM...tapi segan atau tak, tanya jek pengawal polis bantuan UPM..rupanya hospital serdang tepi UPM jek....heeeeee hari ini ada pengembaraan melawat seorang pesakit...saya pun tak tahu kenapa nak pergi melawat dia..saya cuma ikutkan kata hati..saya pergi walaupun saya tahu agak susah nak cari pesakit dekat hospital tue...

ingat tadi mula2, sampai terus tanya akak kaunter pertanyaan yang dekat bawah....heeeeee rupanya nama dia dalam FB bukan betul punya...lama gak la layan akak nurse kaunter pertanyaan tue...rasa dah nak balik jek...kita teruskan naik wad yang dia poskan dalam FB....heheheheh..macam mencari apa dalam wad tadi...apa2 pun dah tak dir saya dapat jumpa dia...tadi memang menyentuh jiwa n sedih sangat dia ambil oksigen macam tak terdaya dah....takut plak tertiba...

terus terang memang secara teori nak menangis tapi just menangis dalam hati jek...kena cover macho gak...ehehehehe sedih dan saya harap mudahan dia sembuh seperti sedia kala...kesian tengok mak dia..teringat kasih seorang ibu dan mengenang balik kisah mak saya jaga saya selama seminggu dalam wad...huyooo!antara awek dgn mak...memang mak tak boleh lawan memang terbaik...kepada dia untung mak awak sayangkan awak...saya harap pasnie awak boleh jaga plak mak awak sebaiknya...saya suka berborak dengan mak DIA...eheheh macam beborak dengan mak sendiri :)


mula2 tengok dia macam dah nazak berdegup gak jantung nie...tapi alhamdulillah si gemuk datang dengan sytle dan tak tahu malu selamba jek melawat dia...anyway matlmat saya cuma nak tgk senyuman dia..kalau boleh nak tido katil sebelah tue...sejer teman dan marasai sakit macam dia....heeeeeee last2 conform kena halau dengan dia gak...heeeeee dia nie keras2 ganas wooo....tapi saya kagum la dia dapat sembunyikan setiap kelembutan dan kelemahan dia....itu biarlah rahsia...

gembira gak saya dari mulanya dia tak boleh bercakap sebab operation dalam mulutnya, akhirnya mulut dia yang power kembali pulih...saya suka tengok dia kembali sihat..mungkin ini adalah sebab hati saya terdetik untuk melawat dia..saya harap dia akan rehat banyak2 dan utamakan kesihatan dulu..bukan kerja di utamakan...kagum dengan semangat dan impian dia..mudahan dia dapat segala apa yang dia impikan dan menjadi orang berjaya di dunia dan akhirat....AMIN!...

kepada mak DIA terima kasih makcik berkongsikan sedikit pengalaman hidup sebagai rujukan kehidupan saya..huyehhhh saya tak tahu di sebalik kekerasan hati anak makcik ada lembutnya...mudahan segalanya akan menjadi terbaik buat dia dan kembali pulih.....

hari ini hari yang bermakna....