Sikit sahaja lagi.... :)

Tuesday, January 17, 2012

eheheheheh macam2 cerita dan suka duka saya dengar...apa2 pun terima kasih sebab dah 16 ribu page view...ermmmm saya memang suka menulis kerana dengan menulis saya semakin tahu setiap suka duka perjalanan saya.....ini permulaan yang baru bagi saya...macam2 saya dapat belajar...terima kasih MAK sebab belikan kamera Digital biasa jek....saya akan pastikan hanya dengan kamera kecil itu saya mampu lakukan mana yang terbaik...biarlah orang lain nak post dalam FB diorg hebat2....tapi tak per yang penting dalam hati memang minat...dan mungkin ini adalah kententuan takdir..

entah masa di kelas saya tak pernah impikan sampai tahap nie...apa saya tahu masa mula2 dalam class lakonan blur2...tak faham apa cikgu zulhuzaimy dan cikgu lain bising2 dalam class...rupanya baru saya tahu apa yang di ajar tue...selamat otak masih segar mengingat..tak adalah saya nie hebat...tak semestinya saya belajar dengan zulhuzaimy,pak RAHMAN B,dan beberapa cikgu lain saya cukup hebat...banyak lagi nak kena belajar...weyyyyy nak jadi pelakon senang semua orang boleh berlakon tapi nak cipta suatu makna yang mendalam bukan mudah beb....popular atau tak itu lain cerita...kaya ke tak itu lain...yang penting kita minat....

biarlah mereka2 yang hebat tue bangga dengan pencapaian diorg saya ada pandangan lagi jauh dari itu..bukan semestinya saya berguru dengan dia saya kena tiru dia...tapi saya kena olah setiap ilmu2 yang di berikan menjadi suatu kejujuran sebenar muhammad jazli hassan..hehehehehhe...kadang2 berdiam diri lebih baik dari bising2 sebab ada sebabnya...heeeeeeee...sedikit jek lagi....plan2 masa panjang telah siap sedia....


okey!rahsia di bongkar sikit...insyallah dengan izin tuhan saya akan beraksi dengan DATO AZIZ SATAR dan beberapa orang lama yang pengalaman luas...dalam teater..waaaaaa!suka sangat nak cabar diri sendiri atas pentas...sebab dalam hati nak sedut ilmu2 dan pengalaman....mungkin atau tak bulan 2 sakan beraksi dalam filem...eheheheh semua tue di rahsiakan dulu....saya tak cukup hebat lagi....apa2 pun memang ilmu2 tue saya kena sharpkan lagi...ehehehehhe


hehehehehhe..style saya lah antara ank murid yang akan suka melawan..hehehehehe suka2 jek nak melawan lakonan saya pun macam apa....anyway semua saya lakukan bukan ke arah yang negative tapi itu adalah satu tahap pembelajaran....peduli apa orang katakan saya bagaimana...janji saya happy apa saya lakukan...ehehehehe..anyway sikit jek lagi...saya masih cari satu kunci dalam diri yang tak jumpa...hureeeyy!mak n abah macam dah suka jek saya buat kerja2 seni nie...tunggu sekarang memang saya tak ada apa2.....tapi kita tak tahu pada takdir...bayangkan dari zero nak menuju hero bukan senang beb....ehehehehehe


apa2 pun terima kasih pada pelawat2 yang melawat blog usang saya nie.. :)