Puas hatikan Saya menangis....

Thursday, January 19, 2012
hurmmmmmm sedih dan sedih apa semua orang tahu..penghayatan terpaksa di selami untuk airmata yang menitik dengan kebenaran dan kejujuran...bukan permainan yang mudah ibarat menyelesaikan teka silang kata tapi inilah realiti...huyehhh!ramai nak menangis tapi ini yang saya gunakan setiap kesedihan saya serapkan untuk mencipta airmata kesedihan...tak mainlah pakai EYEMO...this nutral acting...ehehehehehe



lakonan bukan sekadar melontar dialog tapi kena ada penghayatan yang penuh dengan jiwa yang mendalam..susah bagi seorang lelaki nak menangis tapi saya cuba belajar sedikit demi sedikit...memory recall tue penting...akhirnya berjaya juga menitiskan air mata macho dan comel..tapi ini baru level berapa sebab kalau menangis jek letih badan2..sebab menangis akan memenatkan tubuh badan dan otot....

mendalami suatu perasaan dalam situasi berbeza adalah pekara yang amat susah...terbaik pencapain saya boleh menangis dalam satu minit..saya nak cepatkan lagi menangis..baru style...terbaik dari ladang....kesempatan ini nak mengucapkan terima kasih pada mereka yang visit blog usang saya..terima kasih semua dengan doa dan sokongan anda semua.. :)