Hilang sudah Inspirasi KU....

Friday, January 6, 2012

heheheheh..Akhirnya saya telah kehilangan dia...siapa DIA?...mudahan dia bahagia dan sentiasa tenang menempuh bahagia yang mendatang..saya ucapakan terima kasih selama saya menjadikan dia inspirasi saya banyak belajar mendalami dan mencintai diri saya...tak semestinya cinta sejati kita perlu dapatkannya tapi biarkan kebahagian itu adalah lebih baik.saya bukan lelaki gagal kerana tak dapatkan hatinya...mungkin dia pergi ada sebabnya..saya bukan malaikat untuk mentafsir setiap gerak gerinya...saya hanya menjadikan dia inspirasi saya...terima kasih buat gadis bernama "KIMY"..

saya tak sempat nak minta maaf atau sebarang yang menyebabkan dia sakit hati atau apa2 saja..anyway dari jauh saya doakan yang terbaik untuknya saya takkan memberikan suatu impak yang bakal menghasilkan suatu perasaan luar biasa...kalau faham apa konsep cinta pasti saya tahu apa yang terbaiknya..saya perlu fokuskan setiap perjalanan hidup yang penuh suka duka dan paling mencabar..kehilangan DIA bukan bermaksud semua akan berakhir setiap ujian yang mendatang menhasilkan suatu pembelajaran untuk kita pergi ke tahap seterusnya...

saya tak layak untuk hanyut suatu perasaan yang datang bukan milik saya..saya cuma mampu merasakan suatu aura untuk saya berjalan sedikit mara ke hadapan..saya tak layak untuk mengambil cinta dari Inspirasi yang terbaik pernah saya jumpa dan saya juga bukan seoarang buta tuli mentafsir suatu makna cinta...sebab saya lebih memperlajari setiap kepahitan cinta yang membuatkan saya semakin matang menghadapi setiap liku yang bernama perasaan...

TAMAT sudah kamus hidup untuk muka surat "KIMY".....saya malas nak mencari punca kehilangan muka surat dalam kamus hidup saya....kerana ada sesuatu lebih besar sedang saya hadapi sekarang ini...