Sedetik bersama ARDELL ARYANA :)

Saturday, January 7, 2012

huyeehhhh! hari nie saya hanya melawat tempat shooting melihat seorang director yang tabah menghasilkan karya seninya..dalam diam atau tak saya dapat mengenali ramai masyarakat serta menambah ilmu2 yang tersurat dan tersirat dalam diri...eheheheh secantik perkataan adalah sebijak si pemikir....siapa ARDELL ARYANA?...novel baru dalam kisah hidup saya atau suatu makna yang tersimpul....heeeee jangan membuat kesimpulan mudah..

ARDELL heeeeee seorang model...atau seorang wanita yang rasanya dirinya keras dalam hati sebenarnya sangat lembut..heeeee saya tak pandai nak mengayat seseorang tapi saya hanya belajar setiap pengalaman lepas...saya sama macam yang lain ayat semanis cikgu saya...wowwwwwww saya memang suka menulis dan berfikir...kalau nak mengayat seorang perempuan tue bukan pencapaian yang saya nak capai...

saya percaya pada takdir yang di tentukan dan saya takkan faham apa itu karma?seronok semakin kita menganali ramai orang samkin kita belajar sesuatu makna yang tersirat walaupun dalam diam seseorang itu tak pernah menyedari sesuatu...anyway sehari telah mebawa saya kepada mengenali seorang gadis yang tak berapa cantik pun...ehehehehe tak nak puji lebih2 nanti dia lupa diri...waaaa...


apapun today is best day...mengahantar seorang adik ke program PILIH KASIH 3..mudahan dia berjaya menjadi bintang...pada ARDELL ARYANA....terima kasih kerana memberikan saya mengenali awak....apa yang awak sangkakan pada seoarang lelaki yang bermain di fikiran awak tak sama....mengenali seseorang bukan hanya dengan sehari tapi mengenali dengan keikhlasan dan menyelami setiap perwatakan...waaaaaa...macam tulis novel dah..terima kasih pada yang membaca..