Mungkin Ini Takdirku... :)

Thursday, December 1, 2011
berjalan dan terus berjalan....sambil berjalan kadang2 menitis air mata kesedihan semakin susah untuk mencapainya..berfikir luar dari pemikiran biasa ada sesuatu yang amat merumitkan..kawan2 lain sedang asyik bergembira dengan kekasih hati,dan pasangan masing2 dan ada juga yang sudah beranak pinak....saya telah menjudikan seuatu yang agak mencabar sehingga terpikir mengapa dan kenapa....mungkin saya di lahirkan untuk mencabar diri saya atau mencari setiap yang tersurat...

terima kasih antara sahabt yang sentiasa ada setiap kali ingin mencapai matlamat itu.....biarpun kami berbeza fizikal namun matlamat kami sama....saya bukan mencari populariti tapi saya seronok dengan apa saya lakukan...semakin saya ke depan semakin saya nampak setiap peningkatan level2 pencapaian saya walaupun bukan semudah mengeja suatu perkataan...wowwwwww......bukan mudah untuk berdiri dengan setiap perjalnan yang berliku....DIDI jek tahu setiap perjalnan ini bukan mudah...mudahan ada kejyaan di hadapan...

hehehhehe..menjawab persoalan kehidupan ini bukan mudah..ibarat memilih pintu yang penuh dengan makna yang tersembunyi....teruskan berjalan biarpun saya tak mampu bersaing antara mereka yang lain tapi ini adalah hakikat saya kena tempuh..mungkin bukan sekarang cahaya itu tercipta tapi pasti akan ada hasilnya tak lama lagi...ramai yang menyokong dan ramai juga yang mengata saya dari belakang.....perjalanan masih jauh apa2 pun fokus on target....insyallah bila semuanya selesai saya kan sambung balik misi besar saya NAK KURUSKAN BADAN.....

terima kasih pada pembaca blog yang sudi membaca setiap coretan penulisan saya... :)