SELAMAT HARI JADI CIKGU ZULHUZAIMY... :)

Sunday, December 4, 2011
Dahulu dari seorang yang tak tahu erti lakonan..hanya melihat depan kaca TV orang lain berlakon tak terfikir dengan ilmu yang di berikan barisan cikgu2 serta antara cikgu zulhuzaimy yang banyak membantu memberikan ilmu itu...dulu dalam class saya antara pelajar yang tak faham sangat apa kegunaan ilmu yang cikgu berikan...sentiasa blur..baru saya faham setiap ilmu2 itu sangat berguna...setiap lakonan sangat memerlukan suatu kejujuran dalam menyampaikannya...terima kasih cikgu ZULHUZAIMY....terima kasih juga pada barisan2 cikgu yang mengajar....saya belum hebat lagi dan saya sentiasa mencari keunikan yang penuh kejujuran.. :)
saya tahu saya banyak buat salah dengan cikgu..tapi dalam hati kecil saya terima kasih dengan cikgu sebab ilmu2 cikgu banyak berguna selama saya berjalan dalam industri nie....saya tahu ramai2 kawan2 saya rumah aktor banyak hentam saya,banyak kttikan yang negative tapi saya tahu apa yang saya lakukan ini....saya bukan culture shock atau mengejar populariti tapi saya ada sesuatu yang saya perlu kejar dalam diri...saya tahu ada salah satu penulisan dalam blog saya ada yang agak keras atau berbentuk kurang ajar...heeeeeeee blog nie tempat saya menulis dan meluahkan apa yang saya rasa...anyway itu semua sekadar penulisan tapi pada hakikatnya saya hargai setiap ilmu2 yang di berikan....andaikata saya di takdirkan hebat dari cikgu,saya akan ajar balik ilmu2 yang saya belajar pada yang lain....mudahan ilmu itu takkan putus...

saya takkan menumpang populariti cikgu tapi saya akan buat populariti dan character saya...alhamdulillah saya telah melangkah sedikit demi sedikit....insyallah dalam masa terdekat saya akan keluar dalam astro prima...walaupun watak2 kecik sekadar supporting tapi saya akan belajar untuk ke peringkat seterusnya...banyak peluang yang di berikan pada saya dan saya akan cuba hargainya dan cuba olah lagi setiap segi dan keistimewaan dalam diri ini..

Dengan bantuan beberapa kawan dari aswara,dan beberapa orang lama saya akan belajar dan terus belajar...bukan hebat atau populariti saya kejar..saya tahu ada beberapa kawan2 rumah aktor silap pandangan mereka pada saya...biarlah saya sahaja tahu apa yang tersirat di sebalik tersurat...


ANDAIKATA SAYA BERJAYA SUATU HARI NANTI...SAYA AKAN TERUSKAN MENYAMPAIKAN SETIAP ILMU2 YANG DI AJAR PADA YANG LAIN....SAYA AKAN CIPTA POPULARITI SAYA...SAYA AKAN GUNAKAN SETIAP KEISTIMEWAAN YANG ADA UNTUK CIPTA SETIAP CHARACTER YANG TERSEMBUNYI.......


SELAMAT HARI JADI CIKGU ZULHUZAIMY....MUDAHAN TUHAN MERAHMATI,MEMBERIKAN YANG TERBAIK SERTA TERUS MENERUSKAN MENGHASILKAN KARYA2 HEBAT.....