Saya Tak mampu Lagi Awak... :)

Wednesday, December 28, 2011

heeee lama dah tak tulis Blog....saya rasa semakin saya ke depan semakin hebat setiap cabaran.Terdetik dalam hati nak jadi seperti zaman kanak2..satu persatu di tempuh setiap kali mahu mencapai puncak pasti ada silapnya hampir jatuh dan musnah..hidup ini telah membuat saya menangis dan terus menangis...saya cuba untuk lakukan ada saja penghalang yang datang...dulu saya nak berlakon filem MAK saya tak kasi "MAEL LAMBONG"...sekarang bagus Handphone hilang plak....banyak incoming job semua bulan satu..nak tukar simcard no sama...nak di jadikan cerita Tak tahu siapa yang registerkan no tue dulu....dammmmm!

Bukan senang nak berjalan dalam dunia yang bergelar seni...tapi syukur mungkin ada gikmahnya..Kata abah baru sikit dah nak mengeluh..nie la hidup...apa2 pun inilah namanya cabaran....saya cuba untuk mencari seseorang untuk berkongsi setiap masalah saya...saya sentiasa Ingat DIA tapi saya tak mampu untuk sayangi dia sebab saya tak mampu mencintai diri saya sebaiknya...

hehehhehee anyway ini saya anggap liku untuk berjalan dan menjadi seorang yang matang.Bukan mudah untuk menjadi senang.Biarlah saya di bawah tapi saya akan cuba buktikan saya akan berjaya.saya tahu ramai memerhatikan saya..terima kasih semua..semakin kita berjalan jauh semakin kita menjadi pandai dan bijak mengolah tentang kehidupan..

Harap dengan apa yang saya tempuh akan berikan hikmah yang terbaik untuk saya..huhuhuhuhu kalau nak tulis sebab dan penyebab saya sehingga ke tahap in semuanya adalah sebab dugaan....saya tak mahu di gelar artis atau apa2 pun tapi saya melaluai satu perjalanan yang telah di tetapkan...terima kasih BLOG saya suka mekuahkan sesuatu dalam blog.....biarpun saya terpaksa menulis dengan air mata....terima kasih juga kawan semua.. :)