Filem 1 lawan 1 Pertemukan Jazzel Dan Piere Andre.....

Friday, November 25, 2011
hye!...lama sudah saya tak menulis blog saya...rindu beb nak menulis..terima kasih walaupun blog saya bersahaja tapi ramai sudah datang melawat dan ada juga yang iri hati dengan blog saya...apa2 pun semua ini ada permulaan terbaik saya dalam karier sebagai seorang pelakon...FILEM 1 lawan 1 menemukan saya dengan pengarah serta pelakon terkenal dan sering di sebut Piere andre...dulu masa tak join bidang nie saya just melihat depan Tv jek...tapi selepas berusaha belajar dan berusaha yang terbaik berjumpa juga dengan pengarah dan pelakon ini...

hurmmm mula2 ingat dia lagi tua selepas mengenali dan berborak kami sebaya...woww!tak sangka....saya suka belajar cara dan pengarahan dia sebab tue saya ada dekat set shooting 1 lawan 1...ramai tanya saya adakah saya akan beraksi dalam FILEM 1 lawan 1 nie...jeng2 tue semua saya tak berani nak beritahu sebab tanya tuan director piere andre....dia cuma cakap tanya saya pernah berlakon ke tak?pastu dia akan masukkan saya juga dalam filem nie....apa2 pun saya tak kisah sebab saya cuma nak belajar dan kalau di berikan beraksi dalam filem 1 lawan 1 bonus tahunan tue....saya bersedia jek nak beraksi...terima kasih kawan2 yang bertanya...semua jawapan pertanyaan kawan2 semua ada dekat tuan director...

hehehhehehehe..inilah abg komeng yang selalu nampak dalam TV tue yang selalu buat aksi lasak..selama lepak dengan dia banyak gak info2 menarik serta ilmu yang best dapat....dia kata saya hati ada taman tak berani....nanti2 saya nak kurus sikit lagi saya nak belajar fighting...okey sporting abg komeng dengan kawan2 dia...semua fighter2 power...eheheheh sempat juga training sama2 semasa latihan dalam Filem 1 lawan 1 nie...ehehehe nantikan kemunculannya tak lama lagi...pertemuan saya dengan abg komeng masa casting FILEM MAEL LAMBONG...eheheheh sebab tue kami dah mengenali dulu..

kepada sahabat perjuangan saya yang sentiasa ada di casting mana2 didi...yeahhhhh buat yang terbaik i follow u from behind....jangan risau kita kena kejar matlamat kita...biarkan orang nak memgatakan kita macam2 janji kita berusaha dengan cara yang betul...nantikan kemuncula filem 1 lawan 1 dari mig.....kalau ada rezeki saya akan beraksi dalam filem nie....insyallah.. :)