Saya Hampir Bunuh Diri Dari Rooftop

Saturday, November 19, 2011


pengalaman demi pengalaman saya dapat selama saya ceburkan diri dalam industri yang penuh warna..ramai ingat nak jadi pelakon mudah..terus terang bukan semudah menyusun abjad untuk di jadikan perkataan,tapi sebabkan minat yang mendalam saya suka belajar dan terus belajar..."ADUL MENCARI CINTA"...ehehehe inilah telemovie yang banyak kontreversi dan politik dalaman....apa2 pun semua pengalaman yang ini saya jadi sebagai rujukan..

ada satu secene paling mengerunkan apabila terpaksa bergelut dan acting atas bangunan yang tinggi gak la...setinggi 4 tingkat..tercabut jantung gayat sangat..alhamdulillah dapat gak buat scene tue...ini semua pengalaman dan pembelajaran yang tak dapat di jual mana2....saya nak buktikan pada diri saya sendiri walaupun GEMUK saya dapat gak naik atas ROOFTOP sambil2 cabar diri untuk buat gayat tue...ada satu babak tue lagi mengerunkan seperti nak terkeluar jantung ku..ehehehe tapi best dapat lepak dengan Director jamal khan atas bumbung...ehehehehe terbaik...

anyway terima kasih pada mereka2 yang memberikan kerjasama dan ilmu2 berguna untuk saya belajar membaiki kelemahan yang masih ada.saya minat berlakon mungkin kerana saya ingin cari sesuatu yang tersembunyi dalam diri ini,Bukan mudah untuk menjadi seorang pelakon semuanya harus sentiasa bersedia.

hehehehhehehe saya harap2 ADUL MENCARI CINTA adalah permulaan yang terbaik dan belajar lagi sesuatu yang baru.MUngkin TX dia 28/11/2011 di astro prima...hehehheheh sekali lagi saya beraksi.....slepas "ABU" supermak tv3,"MOK" negative 1 skop,"BULAT" adul mencari cinta astro prima.....hehehehhee next job adalah rahsia....terima kasih pada mereka yang sudi menyokong dan memberikan saya tunjuk ajar.. :)