Pembelajaran mengajar saya sesuatu

Thursday, November 3, 2011

berjalan dengan kehidupan yang penuh liku2 ini bukan semudah yang di sangka...saya semakin belajar banyak benda baru dan semakin mengenali setiap yang tersirat..yang kaya akan terus mencari kekayaan dan yang miskin akan terus menagih simpati pada yang berkemampuan..inilah takdir semkin kita mengenali kehidupan semakin kita mengetahui segala yang kita bakal rasai... YA TUHANKU ENGKAU MUDAHKAN SETIAP PERJALANAN HAMBAMU INI,.....huhhhhhh saya semakin merasai kegagalan...tapi saya cinta apa yang saya lakukan sekarang...tunggu dan lihat setiap yang terjadi..bukan mudah untuk meniti sebuah titi yang usang dan rapuh.....belum tentu kita mampu melangkah sehingga ke akhirnya...

daripada pelbagai aspek saya sedang di uji..semakin besar satu peluang semakin banyak rintangan...."MAEL LAMBONG" ada platform saya mengatur langkah namun atas nasihat seorang ibu saya akur dan memilih ibi adalah yang paling utama bagi saya...bukan senang untuk melintasi suatu masa hadapan yang saya pilih ini....bukan kerana mengejar populariti tapi minat...saya cuma mahu mencari setiap keistimewaan yang tuhan berikan pada saya..semua impikan untuk menjadi seorang pelakon..bukan mudah untuk mendapatkan gelaran pelakon...banyak segi kena belajar dan menghayati....


dalam masa yang sama saya di uji dengan suatu perasaan yang bakal memerangkap saya dan melukai saya..bukan semudah menjadikan CINTA sebagai kenyataan...saya tak mahu terluka atau kecewa buat berkali-kali..mungkin ini adalah jalan dan ujian2 yang di berikan untuk saya berfikir apa yang perlu saya lakukan...saya akan fokus on my target...


melihat keindahan tak sama seperti mencipta keindahan tersebut,mata hanya mampu menyaksikan setiap keistimewaan keindahan tapi orang yang mencapai keindahan itu sahaja tahu apa makna tersirat di sebalik yang tersurat....anyway inilah sesuatu yang bernama kehidupan belajar mentafsir setiap ujian untuk kita belajar semakin ke hadapan.....