1/11/11 hadiah Birthday saya paling bermakna jumpa si "DIA".

Monday, October 31, 2011


asalamualaikum/salam sejahtera....... 1/11/2011 atau 1/11/11 suatu nombor atau angka yang memberikan seribu kenangan yang terbaik buat saya..selama ini saya rahsiakan siapa pendorong atau inspirasi untuk saya terus berjalan dan semakin maju ke hadapan.....inilah orangnya....saya jumpa dia semasa lepak bersama kawan2.....pelik sebab dia suka pakai kacamata yang besar...macam orang tua jek tengok...tapi sebenarnya tuhan berikan suatu semangat inspirasi yang saya tak tahu nak terangkan macam mana...


heheheheheh semua ingat ini kekasih saya....bukanlah dah ada org miliki hatinya...hehehehe ini dah takdir apa yang penting saya nak katakan dia adalah suatu makna yang tak mampu saya tafsir dengan tulisan atau sebarang abjad..saya semakin maju setapak demi setapak semenjak saya jadikan dia inspirasi...mungkin ada suatu makna yang saya tak boleh tuliskan dalam blog ini..itu biarlah rahsia saya sampai bila2...maafkan saya...

setiap kali saya mencabar diri saya untuk suatu atau sesuatu yang sukar bagi saya..saya akan lettakan DIA sebagai inspirasi...that why saya akan cuba sampai saya berjaya...saya terima kasih dekat dia..DIA lah senjata dalam diam dalam hati saya yang saya tak mampu nak jawab setiap pertanyaan org...jazli macam mana kekalkan semanagat itu?...waaaa jazli awak memang tabah...share sikit?....macam soalan yang saya tak mampu nak jawab....

sebenarnya sebelum saya perform untuk ujibakat pilih kasih saya selalu jadikan dia inspirasi hehehehe saya selalu ingat sms yang dia hantar "OK MY DEAR...I WISH LUCK to U ya,DO The Best In your Life"....perkataan nampak ringkas bagi orang yang menghargai sesuatu makna pasti akan tahu bertapa berharga setiap ayat itu....

sebab apa saya katakan 1/11/11 hari paling bermakna...sebab pukul 6.10PM 31/10/2011 saya dapat jumpa dia...bertapa lama tak jumpa DIA...energy untuk level dalam diri bertambah....heheheh saya ada janji hadiah hari jadi dia heheheh yang dah lepas...tadi jek dia free so jumpa la..itulah hadiah hari jadi paling bermakna....saya tak nak minta apa2 pun dari DIA...tapi saya ucapkan terima kasih sudi lapangkan diri...MAAFLAH kalau hadiah tue tak seberapa....MAK yang suruh kasi hadiah tue...jangan marahkan saya ek.... :)

heheheheh saya rasa gembira sebab jumpa dengan awak...insyallah saya akan buat yang terbaik dan cuba gunakan setiap semangat saya untuk terus melangkah setiap liku2 yang agak susah untuk saya laluai...saya jadikan awak inspirasi..maafkan saya...saya kena habiskan setiap yang saya mulakan...usaha saya bukan semudah menyusun ABC..saya kena hadapi pelbagai rintangan..macam2 dugaan datang bertubi-tubi..tapi saya akan terus tabahkan hati untuk terus mencapai kejayaan peribadi..


nampak macam cerita dongeng tapi apa yang saya capai ada kerana DIA menjadi inspirasi..saya gunakan setiap tenaga,kesabaran serta pemikiran yang positif untuk terus maju setapak demi setapak..Saya masuk dunia lakonan atau ingin kuruskan badan bukan semata-mata nak kejar populariti tapi saya ingin cabar diri saya ke satu tahap ke tahap yang lebih tinggi..hehehee itulah yang saya gunakan untuk mencabar tahap yang ada pada diri saya..


insyallah dalam hati kecil tersirat untuk beraksi dalam PILIH KASIH3 tv2 bersama rosyam nor..saya nak belajar banyak ilmu2 baru..biarpun saya takkan popular atau susah nak bersaing dengan pelakon2 yang ada..saya cuba untuk menggunakan setiap keistimewaan yang tuhan berikan sebaiknya....saya suka pada cabaran dengan cabaran saya belajar banyak ilmu luar jangka....saya kagum dengan setiap pengalaman kerana pengalaman mengajar saya untuk terus maju dan belajar dari kesilapan sendiri...saya nak terus bangun selepas saya di hina dan di kritik hebat suatu masa lalu....


Kepada DIA dan kawan2 baik saya,kawan online,kawan artis serta semua yang mengenali saya...terima kasih banyak keran anda semua banyak mebantu,menegur,dan memberikan komen2 yang membina selama saya sedang berusaha untuk mencapai sesuatu..setiap kepayahan dan penderitaan tak mampu saya tulis dengan penulisan tapi saya tetap bersyukur kerana di berikan peluang untuk hidup sehingga hari ini :).


terima kasih semua 1/11/2011 atau 1/11/11 adalah suatu angka atau no yang saya akan ubah untuk pencapaian saya seterusnya..saya tahu setiap jalan yang saya laluai bukan mudah..banyak liku serta kesakitan akan saya laluai....dengan doa serta sokongan kawan2 mudahan semua ini akan berakhir dengan kejayaan...terima kasih semua :)