NEGATIVE 1 satukan kami seperti keluarga :)

Friday, October 7, 2011





negative bukan sebarang negatif...eheheheh inilah adalah job kedua saya sepanjang saya berjalan dalam industri yang saya tak pernah jangka dari dulu.syukur kerana saya hanya menggunakan setiap apa yang saya rasakan seronok dan suka saya lakukannya.saya tak cukup hebat lagi untuk bersaing-saing dengan pelakon lain....tapi saya ingat satu nasihat seorang sahabat "KELEMAHAN KO ADALAH SENJATA UTAMA,ADA sesuatu yang istimewa dalam diri ko"...termasuk crew semua pun baik2 dan macam2 ragam diorg...

inilah dia Director yang diam jek tapi professional...tak garang tapi banyak karya dan idea yang kreatif...dan damien juga merupa editor untuk negative 1..tak sabar nak lihat hasil negative satu..harap semuanya terbaik..walaupun ada sedikit masalah teknikal..mudahan semuanya berjalan lancar dan projek ini berjaya...terima kasih kerana memberikan kami peluang pelakon2 baru untuk menunjukkan bakat yang terpendam..mudahan ada lagi next job kita boleh berkerja...hehehehehehehe maaf kalau MOK ada salah dan silap :)

hehehehe..macam aksi dalam set...makan burger sampai macam nak tercekik,makan sampai kenyang.....make up artis terpaksa make up MOK banyak kali sebab dalam kereta tue agak panas..anyway kalau ada kekurangan dari saya budak baru belajar harap di maafkan..saya hanya akan berjalan dan terus berjalan.andaikata ada silap dan salah jangan marah...
dalam negative 1 juga saya dapet berkerja dengan AUF razak yang membintangi JALAN PINTAS ARAHAN NAMRON...ehehehehhe tak ada masalah saya berkerja dengan dia dan beberapa kawan saya yang telah lama dalam industri ini..secara jujur saya hanya beberapa bulan sahaja belajar 14 minggu dengan RUMAH AKTOR pastu dalam beberapa bulan beraksi dalam SUPERMAK tv3 sebagai pelakon pembantu "ABU" FILMSCAPE...dan ini projek ke 2 saya NEGATIVE 1 project via SKOP PRODUCTION..saya cuma mahu belajar dan cuba olah apa keistimewaan yang ada dalam diri saya walaupun terdapat beberapa kritikan yang perlu lagi saya betulkan lakonan saya....mudahan selepas ini rezeki saya akan terus melimpah dan peluang saya akan terbuka luas lagi...

Negative 1 adalah salah satu projek dari skop production.mudahan selepas ini ada peluang2 yang positif untuk saya menuju jauh lagi dalam industri...dalam masa yang sama terima kasih pada kawan2 negatif 1 sebab banyak membantu dan menunjuk ajar saya tentang pelbagai ilmu,bukan senang nak menjadi bintang banyak kena di pelajari dan di olah lagi..saya belum hebat lagi nak beraksi dengan nama besar tapi sekiranya di berikan peluang saya akan cuba lakukan yang terbaik sebab saya percaya pada "MAGIC IF"....ehehhehehehehe itu yang saya belajar dengan cikgu saya...eehehehe



terima kasih semua buat CREW2 serta kawan2 yang membantu MOK...andaikata ada silap dan salah jangan marah ek...saya budak baru belajar ...eheheheheh :)