Cerita Sebalik Jazli & PILIH KASIH 3 bersama ROSYAM NOR,

Saturday, October 29, 2011




asalamualaikum/salam sejahtera semua pembaca blog saya...waaaaaa!akhirnya lepas kerinduan saya beraksi atas stage..seronok sangat dapat beraksi di BUKIT TINGGI KLANG..seronok dapat berlakon dengan seorang shabat Didi firdaus yang berpengalaman dan banyak berikan tunjuk ajar.walaupun saya tak mampu lagi nak follow sejauh dia skill lakonan saya cuba lakukan yang terbaik..akhirnya persembahan kami mendapat tepukan yang gemuruh dari penonton dan pengunjung shooping mall bukit tinggi..

hehehehehe..ramai juga nak jadi pelakon.macam2 ragam saya lihat di BUKIT TINGGI ,KLANG ada yang rasa diri mereka mampu berlakon,ada yang cuba nak ubah nasib keluarga,ada yang pertama kali,ada yang datang dah macam artis...ehehehehe best lihat gelagat mereka semua.mereka punyai cita-cita untuk berusaha...apapun saya mula2 memang nervous tapi bukan ini nervous yang perlu sebagai seorang pelaku atas stage...saya tak hebat tapi pengalaman saya belajar dengan cikgu saya dulu saya gunakan sebaiknya atas stage...

naik stage krew2 pilih kasih 3 dah berikan kata2 semangat dekat saya...saya dengan sahabat telah bersedia untuk melakukan yang terbaik walaupun kami tahu kami bukan antara yang terbaik di antara peserta2 pilih kasih 3...memang ramai baca sript nampak senang tapi skript dan monolog yang di beri sebenarnya agak perlu penelitian yang terbaik...


saya naik jek atas stage dah tak pikir apa macam orang kena rasuk....dah lupa apa yang saya mahukan...mungkin ini kinispear atau magis if..saya percaya....anyway anda semua boleh lihat saya di kaca TV2 pada 19 november ini...eheheheh mungkin boleh lihat persembahan terbaik kami...walaupun masih banyak yang perlu saya perbaiki..

selepas terpilih untuk ke pusingan seterusnya saya di uji sekali lagi oleh abg Rosyam nor sendiri.wowwwwww memang betul menguji minda untuk terus bergelar seorang pelakon.bukan senang nak jadi senang banyak benda nak kena buat.banyak benda nak kena belajar.syukur walaupun saya masih baru dalam industri ini pengalaman yang kecil ini dapat saya gunakan dalam ujibakat PILIH KASIH3..ehehehe

tak sia2 saya datang seawalnya akhirnya saya terpilih untuk next round..ada rezeki ada la saya muncul dalam program pilih kasih 3...kawan semua doakan lah yang terbaik...eheehehhehe terima kasih semua.. :)