Terima kasih En Ahmad Idham berikan Peluang Dalam "MAEL LAMBONG"

Sunday, October 23, 2011

Syukur alhamdulillah.....setiap usaha pasti akan ada hasilnya.Niat asal temankan sahabat...dah berputus asa Sebab casting MAEL LAMBONG hanya mencari pelakon yang boleh buat stunt.Melihat badan yang GEMUK hanya mampu mengankat kaki hasil pengalaman taekwando zaman2 sekolah rendah..namun berkat kawan DIDI FIRDAUS niat nak membantu memberikan profile pada Abg AHMAD IDHAM memberikan suatu peluang untuk saya belajar sesuatu yang baru ke level seterusnya untuk pencapaian peribadi...terima kasih banyak2 Abg ahmad Idham dan team produksi memberikan saya peluang....saya cuba buat yang terbaik,walaupun masih baru saya akan cuba belajar dan lakukan yang terbaik..

hehehehe siapa sangka dalam hujan lebat dengan Duit tinggal RM20 dekat wallet atas dasar kawan minta tolong sama2 nak berjaya dan belajar menjadi yang terbaik...akhirnya kami di terima untuk beraksi dalam MAEL LAMBONG..walaupun kami bukan watak2 yang hebat tapi kami selaku yang di pertangungjawab akan cuba lakukan yang terbaik..terima kasih banyak2 kerana berikan saya peluang...saya di beri tangungjawab untuk menjadi KUNCU TIGER..harap2 semoga tuhan memudahkan segalanya...dapat praktikkan apa yang di belajar dan mencari ilmu serta pengalamn baru untuk memantapkan lakonan serta kerjaya....


terima kasih juga pada abg Komeng yang banyak share pengalaman dan ilmu stunt sewaktu berborak-borak di studio jadore.Terima kasih juga pada abg ROSLI TAIB yang banyak sms dan sudi memberikan peluang untuk beraksi dalam MAEL lambong.saya harap untuk this project saya dapat menimba ilmu serta pengalaman yang berguna untuk saya maju ke tahap seterusnya.. DULU Zizan intiview saya LIVE MELODI tv3 sekarang dapat berkerja dalam Filem yang di bintangi beliau...eheheheheh ini lah dia kalau ada rezeki tak kemana....30,31 october 2011 saya akan ke Dungun terengganu.

Budak gemuk ini hanya belajar dan mempraktikan apa yang di belajar bukan semata-mata untuk mencari populariti..sebab saya percaya populariti akan datang kemudian...saya hanya perlukan sokongan kawan2 mudahan saya berjaya mencari setiap keistimewaan yang tersembunyi dalam diri saya.... :)