Terus Berusaha Walaupun Di kritik Yang negative..

Tuesday, October 18, 2011




aslamualaikum/salam sejahtera...apa la salah saya?kenapa saya sering jadi perhatian?begitu banyak manusia dalam industri nie saya juga di hentam dan di perhatikan dengan hebat....apa salah saya...baru2 ini saya dapat sms berbau negative..soalnya dari rakan seguru sama2 belajar acting....sampai blog saya nie pun di perhatikan..kalau sakit hati dengan entry blog2 saya jangan lawat dan saya tak minta DIA melawat blog saya...hehehehehehhe mungkin di cemburu sebab blog dia tak ada orang nak melawat..saya pun bukan power atau pandai lagi dalam bidang lakonan....saya hanya mahu belajar dan terus belajar...tak terlintas hati saya nak sakitkan hati mana2 pihak...ini adalah hak dan kemahuan saya...SAYA NAK ACTING UNTUK CARI SETIAP KEISTIMEWAAN YANG ADA DIRI SAYA...

saya dapat sms yang berbunyi "BARU BERLAKON SUPERMAK tv3 5 SCENE NAK PERASAAN MACAM STAR,,,SEDAR DIRI LA WEY..."panjang lagi sms tue....tapi apa masalah DIA dengan saya...DIA Ingat belajar dengan CIKGU hebat dia dah cukup Power,Saya ingat lagi kata2 Cikgu saya...."AKU TAK NAK KORANG SAMA MACAM AKU,AKU NAK KORANG JADI LEBIH HEBAT DARI AKU"....saya nak belajar dengan orang dan kawan yang hebat2 pun jadi topik yang sensitif...kata nama dah kuat..dah lama dalam industri kenapa iri hati atau sibuk dengan semua hal yang saya lakukan....apa2 pun terima kasih sebab kawan2 saya yang kenal saya dari kecil,kawan2 FB,kawan seperjuangan banyak berikan saya tunjuk ajar....saya tak nak populariti...sebab saya tahu suatu hari nanti kalau ada rezeki tak ke mana pun....

saya tak ada masalah sebab.....saya tahu walaupun dalam kelas "RUMAH AKTOR" saya bukan yang terbaik tapi saya akan terus belajar...saya ingat lagi kata2 orang hebat "jaz ko siapa nak belagak2 aku nie dah belakon lama,banyak director aku dah berkerja"...bayangkan dalam kelas dulu pun saya dah di berikan impak begitu...haiyoooooo! inilah terjadi bila sesuatu menguasai diri....saya tak ada masalah pun...alhamdulillah!dengan berkat usaha serta bantua ilmu2 yang cikgu ajar saya bermulakan kerjaya sebagai SUPPORTING actor...baru jek bermula tahun 2011 nie....insyallah dengan usaha saya yang tak henti2 gi casting kenal dengan orang2 yang pengalaman luas...saya rasa gembira dapat menimba banyak ilmu....saya tak minta orang memuji saya...tapi saya terima kasih dan hargai setiap peminat2 atau penyokong saya dari belakang walaupun saya tiada nama lagi dalam industri lakonan ini...

terima kasih pada TV3 yang menonjolkan dan memberis aya inspirasi untuk terus berjaya.bukan untuk menjadi pelakon popular tapi mencari sesuatu yang tersirat di sebalik penciptaan tuhan yang terbaik ini...saya hanya berusaha untuk memberikan lakonan yang terbaik walaupun saya masih baru...saya suka belajar berlakon dan praktiskan setiap apa yang saya belajar...dari situ saya tahu di mana kelemahan saya dan di mana keistimewaan saya....


terima kasih pada pembaca BLOG saya serta kawan2 yang tak putus2 berikan saya sokongan...terima kasih :)