kenapa pandang saya macam tue?...

Tuesday, October 11, 2011



hehehehehe KENAPA PERLU PANDANG SAYA MACAM TUE?....dari kecik sampai sekarang best sebab orang selalu fokus lebih dekat saya.macam ada magnet plak...tapi paling sakit hati orang selalu gelakkan saya dulu....wrghhhhhhhh nape la uniknya saya?..tapi saya gunakan keunikan itu untuk cuba tonjolkan apa yang istimewa dalam diri saya...naik broga pun semua pandang2...eheeeeee apa di ingat orang gemuk tak leh naik bukit broga ke....suka rakyat malaysia yang perihatin...ehehehehe

si GEMUK yang suka bergambar....tapi di sebalik senyuman banyak sesuatu yang tersirat banyak benda nak pikir dan banyak benda yang di risaukan.Mungkin atau kepastian itu akan muncul..mudahan di permudahakan segala sengsara di jiwa...warghhhhhh~ macam kena pandang tak boleh pandang dengan sebelah mata...



heheheheh sebenarnya sebabkan orang semakin memandang saya semakin saya menuju kehadapan...mula2 dulu benda kenapa diorang pandang saya macam tue?...tapi sekarang baru saya tahu dan saya semakin mencari setiap keistimewaan yang ada dalam diri ini atau penciptaan manusia yang maha agung dari pencipta...mudahan tuhan permudahkan setiap urusan dan biarkan ia semua berjalan seperti yang di takdirkan....


JANGAN TAKUT KENAPE ORANG PANDANG KITA?..ehehehehe